به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۲۲ ساعت ۱۵:۱۸
کد مطلب : ۳۵۸۱۷۸

ناکامی لیورپول؛ پیشنهاد 100 میلیونی برای ستاره رئال

گروه ورزشی: مدیران لیورپول در روزهای پایانی پنجره نقل و انتقالات سعی کردند فدریکو والورده، هافبک رئال مادرید، را به خدمت بگیرند اما در انجام این انتقال موفق نشدند.
ناکامی لیورپول؛ پیشنهاد 100 میلیونی برای ستاره رئال
مصدومیت‌های متعدد بازیکنان لیورپول خصوصا در خط میانی باعث شده است که این تیم با مشکلات بسیاری روبرو شود. 
یورگن کلوپ در ابتدا امیدوار بود که بتواند شرایط تیمش را تا حدی مدیریت کند اما اضافه شدن تعداد مصدومان و قرار گرفتن بازیکنانی چون تیاگو آلکانتارا، جوردن هندرسون، نبی کیتا، فابیو کاروالیو، کورتیس جونز و الکس اوکسلید چمبرلین در این فهرست باعث شد که او از مدیران لیورپول بخواهد که برای بهبود شرایط و تقویت این تیم اقدام کنند. 
حالا روزنامه اسپانیایی آ.اس مدعی شده است که این باشگاه پیشنهادی هنگفت برای جذب والورده به باشگاه رئال مادرید ارائه کرده است.
گفته می‌شود آنها در فاصله دو روز تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا در اول سپتامبر، پیشنهادی به ارزش بیش از 100 میلیون یورو برای انتقال این بازیکن به آنفیلد به مدیران رئال ارائه کرده‌اند. 

با این حال، این روزنامه مدعی شده است که این پیشنهاد به هیچ وجه به مذاق مدیران رئال خوش نیامده است و آنها اعلام کرده‌اند که تصمیمی برای فروش این بازیکن، آن هم در فاصله دو روز تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات که فرصتی برای یافتن جانشین به آنها نمی‌دهد ندارند. 
این در حالی است که چنین پیشنهادی می‌توانست این بازیکن را به دومین فروش گرانقیمت تاریخ رئال مادرید پس از انتقال کریستیانو رونالدو به یوونتوس در سال 2018 تبدیل کند. 
والورده تا تابستان سال 2027 با رئال مادرید قرارداد دارد و در تابستان سال گذشته بود که قرارداد جدیدی را با این تیم امضا کرد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها