به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۱:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۲۲ ساعت ۱۵:۳۲
کد مطلب : ۳۵۸۱۹۱
پیش‌بینی بیلد؛

سردار آزمون احتمالا مقابل اتلتیکو مادرید

گروه ورزشی: ستاره ایرانی بایر لورکوزن در ترکیب احتمالی این تیم برابر اتلتیکو قرار گرفته است.
سردار آزمون احتمالا مقابل اتلتیکو مادرید
سردار آزمون در فصل ۲۳-۲۰۲۲ هنوز به شرایط ایده‌آل و مدنظرش نرسیده و با وجود درخشش در یک بازی جام حذفی که دو پاس گل داد و تیمش نتوانست به مرحله بعد راه پیدا کند، در بوندس لیگا و یک دیدار لیگ قهرمانان اروپا فرصت زیادی برای درخشش نداشته که امیدوار است امشب این روند برای او پایان یابد.
ستاره ایرانی بایر لورکوزن که در ۹ مسابقه دور برگشت فصل گذشته بوندس لیگا آلمان یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد، در ۶ هفته ابتدایی فصل جدید این رقابت‌ها که به‌عنوان یار ثابت یا تعویضی بازی کرده نتوانسته گلزنی کند ولی امشب در لیگ قهرمانان برابر حریفی قرار می‌گیرد که سابقه درخشش مقابل آن را داشته است.
تیم فوتبال بایر لورکوزن از ۲۳:۳۰ امشب(سه‌شنبه) در ورزشگاه بایر آرنا به مصاف تیم اتلتیکو مادرید اسپانیا خواهد رفت و یکی از مسابقات هفته دوم گروه B لیگ قهرمانان اروپا را برگزار می‌کند که سردار آزمون در فهرست نفرات تیمش برای این دیدار حساس حضور دارد.


سردار آزمون که طی سه هفته اخیر بوندس لیگا آلمان و نخستین مسابقه فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا جزو ۱۱ بازیکن اصلی بایر لورکوزن نبوده و طی این مدت تیمش یک پیروزی، دو شکست و یک مساوی داشته، امیدوار است در دیدار امشب برابر اتلتیکو مادرید به جمع نفرات ثابت تیمش برگردد که البته نشریه بیلد آلمان نیز او را در ترکیب احتمالی خود قرار داده است.
سردار آزمون که در زمان حضور در زنیت سنت‌پترزبورگ روسیه سابقه بازی و گلزنی مقابل شاگردان سیمئونه را دارد، به دنبال انجام این کار همراه با بایر لورکوزن است تا بتوانند نخستین بردشان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان را نیز به دست بیاورند و باخت اخیرشان برابر کلوب بروژ بلژیک را جبران کنند.
برچسب ها: سردار آزمون
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها