به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۳:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ ساعت ۱۷:۲۱
کد مطلب : ۳۵۸۳۹۵

فیلم نوید محمدزاده مشتری خارجی پیدا کرد

فیلم نوید محمدزاده مشتری خارجی پیدا کرد
گروه فرهنگی: حق نمایش فیلم «تفریق» ساخته جدید مانی حقیقی همزمان با حضور در جشنواره تورنتو به چند کشور فروخته شد.به گزارش ایسنا، مستقر در آلمان که حق پخش بین‌المللی فیلم «تفریق» ساخته جدید مانی حقیقی را بر عهده دارد و یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم نیز هست؛ از انعقاد چند قرارداد نمایش مهم برای اکران این فیلم سینمایی خبر داد.
 
کمپانی «Diaphana» حق پخش این فیلم را در فرانسه (با همکاری کینوویستا) بر عهده گرفته و «September Films» نیز حق نمایش فیلم جدید مانی حقیقی را در کشورهای هلند، بلژیک و لوکزامبورگ را بر عهده خواهد داشت.
فیلم «تفریق» با بازی ترانه علیدوستی (فروشنده) و نوید محمدزاده (برادران لیلا) در مرکز شهر تهران اتفاق می‌افتد و داستان فرزانه، مربی رانندگی جوانی را دنبال می‌کند که شوهرش جلال را در حال قدم زدن به آپارتمان زنی می‌بیند. وقتی جلال با او روبرو می‌شود، ادعا می‌کند که برای کار، خارج از شهر بوده است و تصمیم می‌گیرد خودش ساختمان را بررسی کند. در آنجا با زنی آشنا می شود که همزاد فرزانه است.

«ژان کریستوف سایمون» مدیر اجرایی کمپانی «Films Boutique» در این باره گفت: «مانی حقیقی یک فیلمساز جادویی است و همیشه جایی است که انتظارش را ندارید. «تفریق» فیلمی است که همیشه در لبه سنت سینمای ایران قرار دارد و با بُعد سیاسی قوی اما عناصر هیجان‌انگیزی نیز دارد که احتمالاً انتظار ندارید در فیلمی از این منطقه ببینید. فوق العاده است که شانس همکاری با توزیع کنندگان برجسته و دوستداران جسور این را داشته‌ایم».
 
 
 
«تفریق» محصول مشترک ایران و فرانسه است و توسط مرکز ملی سینما و تصویر متحرک فرانسه پشتیبانی می‌شود. این فیلم نخستین نمایش جهانی خود را در چهل و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو و در بخش رقابتی پلتفرم تجربه می‌کند.
برچسب ها: نوید محمدزاده
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها