به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۲۴ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب : ۳۵۸۴۷۲
از اسکوچیچ و کادرش بابت صعود ممنونم

کی‌روش: خداراشکر با انگلیس هم‌گروه شدیم!

گروه ورزشی: کارلوس کی‌روش با ابراز امیدواری نسبت به مسیر تیم ملی صحبت‌هایی همراه با امیدواری مطرح کرد.
کی‌روش: خداراشکر با انگلیس هم‌گروه شدیم!
دومین جلسه تمرینی تیم ملی زیر نظر کارلوس کی‌روش از ساعت ۱۱ امروز در زمین شماره دو آزادی آغاز شد.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی همانند روز گذشته در میان استقبال شدید بین اصحاب رسانه حاضر شد و با سلام گفتن به فارسی صحبت‌هایش را شروع کرد؛
"خانم‌ها و آقایان سلام. در درجه اول می‌خواستم عذرخواهی‌کنم بابت تغییر ساعت و مکان تمرین که به دلایل لجستیکی و آب‌و‌هوایی بود. مسلما برای شما هم این موضوع مشکلاتی ایجاد کرد اما درنهایت تشریف آوردید تا در خدمت شما باشم. همان‌طور که مطلع هستید در روز دوم اردوی خودمان هستیم و امیدوارم اسامی را بعد از پشت‌سر گذاشتن تمرین امروز اعلام کنم. عملکرد تمامی بازیکنان چه آنها که در خارج هستند و چه آنها که اینجا هستند؛ به صورت دقیق بررسی می‌کنیم تا فردا بعد‌از‌ظهر اسامی نفرات حاضر در اتریش را اعلام کنیم. می‌شود گفت این اولین قدم ما برای جام جهانی خواهد بود. درحال تلاش هستیم تا هرچه از دستمان بر‌می‌آید؛ در تمامی نقاط چه داخل و چه خارج از زمین را انجام دهیم. نمی‌توانم صحبت‌های اولیه‌ام را بدون اشاره به دو مطلب به پایان برسانم. مطلب اول اینکه می‌خواهم بگویم مراتب تقدیر و تشکر از طرف خودم و کادرفنی را بابت به دست آوردن فرصت مجدد خدمت به تیم ملی را اعلام می‌کنم تا بتوانیم در کنار همدیگر به رویای هواداران برسیم. من به هیچ عنوان این نگاه را ندارم که پاداش گذشته‌ای بود که در سایه به من رسیده است. با نگاهی سراسر خضوع این مطلب را عرض می‌کنم که ما باید به اهدافمان در آینده کاملا متعهد باشیم. کاملا متعد به مسئولیت‌هایی که روی دوشمان است. مخصوصا با یک دیدگاه مهم به این مسئله نگاه می‌کنیم که وظیفه ما است که در خدمت شادی هواداران باشیم. مطلب دوم اینکه مراتب احترام و تشکر خودم را از بازیکنانی که به ما کمک کردند تا در مسیر جام جهانی قطر باشیم، آقای اسکوچیچ و کادرشان بابت تلاش‌هایی که داشتند اعلام می‌کنم. وظیفه ما این است که شرایط را ارتقا دهیم، پیشرفت کنیم و همیشه رو به جلو حرکت کنیم."
بعد از پایان صحبت‌های اولیه کی‌روش نوبت به پرسش‌های خبرنگاران رسید که در ادامه به صورت گزیده سوال و مشروح پاسخ‌ها را خواهید خواند؛

* برنامه برای جام جهانی؟
- ما درحال تدوین یک برنامه کامل هستیم که هرزمان این برنامه به تایید فدراسیون رسید در اختیار رسانه‌ها خواهیم گذاشت.
* شناخت از حریفان ایران با توجه به حضور در لیگ جزیره؟
- مطمئنا به عنوان یک سرمربی حرفه‌ای از پیشرفت همه تیم‌ها اطلاع دارم. تمام تیم‌ها درحال رشد هستند به خصوص در لیگ انگلستان. آنها با کیفیت بالا همیشه درحال پیشرفت هستند و ما آنها را پیگیری می‌کنیم.
* کنایه حریفان به تیم ملی
- خداراشکر که با انگلیس بازی داریم. از بهترین تیم‌های حال حاضر اروپا است. همینطور ایران به عنوان یکی از بهترین تیم‌های آسیا. به خاطر همین است که اینجا هستیم. مسائل زیادی هست که هنوز روی آن کار می‌کنیم. تجهیزات، تمرینات، برنامه‌ریزی و بازیکن.
* انتخاب‌ها برای دستیاری
- انتخاب اول و دوم و سوم ندارم. انتخاب‌های مختلف ندارم و همان‌طور که عنوان شد، انتخاب بنده نکونام است. البته باید این را خیلی شفاف مطرح کنم که جواد نکونام در حال حاضر سرمربی تیم باشگاهی است و مسئولیت سنگینی در قبال باشگاه و بازیکنانش دارد و باید برنامه‌ای شکل بگیرد که به نفع هر دو طرف باشد. روی این مسئله کار می‌کنیم. هیچ چیز هنوز قطعی نشده ولی من اعتماد و اعتقاد بالایی دارم که بهترین راهکار را پیدا می‌کنیم.
* برنامه بازی‌های دوستانه؟
- بازی‌های سنگال و اروگوئه قطعی شده و در اتریش طبق برنامه به مصاف آنها می‌رویم. دو تیمی که خیلی خوب آنها را می‌شناسم. با سنگال در چند ماه اخیر و با اروگوئه بازی کردیم. اینها قطعی شده و صحبت خاصی در موردشان نداریم. در مورد پیشنهادی که از روسیه داریم برنامه خود را مرور و بررسی می‌کنیم. تا زمانی که به صورت کامل آن را بررسی نکنیم نمی‌توانم صحبت قطعی داشته باشیم. باید یک بازی را قطعی کنیم و بعد برنامه‌ریزی کنیم و بعد یک برنامه کامل داشته باشیم و در مورد آن صحبت کنیم.
برچسب ها: کارلوس کی روش
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها