به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۲۴ ساعت ۱۴:۵۴
کد مطلب : ۳۵۸۴۷۹

دردسر جدید شکیرا؛ پای پسر جعلی در میان است؟

گروه عکس: مصائب جدیدی به مشکلات قبلی شکیرا اضافه شده است.
دردسر جدید شکیرا؛ پای پسر جعلی در میان است؟
مصائب جدیدی به مشکلات قبلی شکیرا اضافه شده است. در زمانی که شکیرا درگیر مسائل مربوط به جدایی از جرارد پیکه و جنگ برای به دست آوردن سرپرستی فرزندانش میلان و ساشا است، مرد جوانی ادعا کرده است که او فرزند شکیرا و سانتیاگو آلارکون، بازیگر کلمبیایی است.
دردسر جدید شکیرا؛ پای پسر جعلی در میان است؟
سانتیاگو آلارکون در ویدیویی که در اینستاگرام خود منتشر کرد توضیح می دهد که او و خانواده اش توسط مرد جوانی که ادعا می کند پسر او و شکیراست مورد آزار و اذیت قرار می گیرند. این مرد جوان که هویتش همچنان یک راز باقی مانده است، ادعا می کند که محصول رابطه ای است که به گفته او شکیرا و سانتیاگو آلارکون سال ها پیش با هم داشتند.دردسر جدید شکیرا؛ پای پسر جعلی در میان است؟آلارکون هنگام افشاگری گفت: «من قربانی آزار و اخاذی مرد جوانی هستم که بنا به توصیه وکیلم نامش را ذکر نمی کنم، اما او را آن پسر خطاب می‌کنم. او می گوید سال ۹۲ سرپرستی او را به خانواده دیگری سپرده ام، در حالی که من در آن زمان ۱۲ ساله بوده ام. او از من ۱۴.۵ میلیون دلار می خواهد و این اقدام او اخاذی است.»دردسر جدید شکیرا؛ پای پسر جعلی در میان است؟او در این ویدیو می گوید: «باور نمی‌کنید و من شرمنده ام که مجبورم نام کسی که او ادعا می کند مادرش است را بیاورم، اما مجبورم این کار را بکنم تا بتوانید پوچ بودن کل این داستان را درک کنید، چون او ادعا می‌کند که شکیرا، مادر بیولوژیکی اوست. تصور کنید این ماجرا تا کجا پیش رفته است که امنیت من، امنیت فرزندانم، امنیتم در محل کارم نقض شده است.»
 
اولین بار جرارد پیکه کی و با چه کسی به شکیرا خیانت کرده است؟
دردسر جدید شکیرا؛ پای پسر جعلی در میان است؟برخی منابع مدعی هستند که اولین باری که جرارد پیکه به شکیرا خیانت کرده به ۱۰ سال پیش برمی گردد. گفته می شود که ۱۰ سال پیش پیکه با مدل و مجری اسرائیلی، بار رافائلی، رابطه داشته است، یعنی همان زمانی که رافائلی و لئوناردو دی کاپریو با هم بودند.دردسر جدید شکیرا؛ پای پسر جعلی در میان است؟این شایعه را جوردی مارتین روزنامه نگار، مطرح کرده است و تاکید کرده که این اولین باری بود که پیکه به شکیرا خیانت می کرد. جوردی مارتین توضیح داد که این حقیقت زمانی برای او آشکار شد که او پیام های پیکه و بار رافائلی را پیدا کرد، که پیام های معمولی نبودند و حاوی مطالب بسیار خصوصی بودند.
رابطه فعلی جرارد پیکه با کلارا چیا
دردسر جدید شکیرا؛ پای پسر جعلی در میان است؟علاوه بر این، مارتین نحوه شروع رابطه کلارا چیا و فوتبالیست بارسلونا را توضیح داد. او گفت: «جرارد یک دوست بسیار صمیمی دارد و کلارا نامزد برادر آن دوست بود. به من گفته شد که پیکه از اولین باری که او را دید مجذوب او شد و شماره تلفن های خود را رد و بدل کردند. آنها مخفیانه شروع به قرار گذاشتن کردند. پیکه نه تنها نامزد این پسر را دزدید، بلکه او را از شرکت خود اخراج کرد و در عوض، کلارا را استخدام کرد. این رابطه با خیانت به آن پسر بیچاره و شکیرا شروع شد.»دردسر جدید شکیرا؛ پای پسر جعلی در میان است؟این فوتبالیست خسته از اخباری که به گوش می رسد، قرار است از دادگاه بخواهد برای حفظ فضای خصوصی فرزندانش که رفاه آنها در این ایام اولویت و دغدغه اوست، اقدامات پیشگیرانه انجام دهند.
برچسب ها: جرارد پیکه شكیرا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها