به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۹:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۲۴ ساعت ۱۸:۲۴
کد مطلب : ۳۵۸۴۹۵

لیست سه‌شیرها برای دو بازی بزرگ با آلمان و ایتالیا

گروه ورزشی: فهرست بازیکنان تیم ملی انگلیس برای انجام 2 دیدار حساس از رقابت های لیگ ملت های اروپا برابر ایتالیا و آلمان اعلام شد.
لیست سه‌شیرها برای دو بازی بزرگ با آلمان و ایتالیا
گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس اسامی بازیکنان مورد نظر خود را برای رویارویی با ایتالیا و آلمان در لیگ ملت‌های اروپا را اعلام کرد.
سه شیرها دو بازی آخر خود را قبل از جام جهانی برگزار می کنند. آنها ابتدا به میلان سفر می کنند تا با آتزوری روبرو شوند و سپس در روز دوشنبه 26 سپتامبر در ورزشگاه ومبلی از آلمان استقبال می کنند.

در میان گروه 28 نفره از بازیکنان دعوت شده، ایوان تونی مهاجم برنتفورد برای نخستین بار به اردوی تیم ملی انگلیس دعوت شده، ضمن اینکه اریک دایر، مدافع تاتنهام هاتسپر نیز به ترکیب بازگشته است.
در همین رابطه، ساوت گیت سرمربی انگلیس با اشاره به درگذشت ملکه بریتانیا گفت: ما می دانیم که کشور هنوز در یک دوره ماتم و اندوه است و تمام فکر من با خانواده سلطنتی است.
او درباره لیست بازیکنان منتخب نیز اظهار داشت: در حالی که توضیح برخی از تصمیماتمان در مورد انتخاب بازیکنان مهم است، اما ما برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی کامل را مناسب نمی‌دانستیم، چرا که ممکن است توجه مردم را از جایی که باید باشد (سوگواری درگذشت ملکه)، منحرف کنیم.
ساوت گیت اظهار داشت: نفرات دعوت شده بیشتر از حالت معمول است و این امر منطقی است چرا که ما به جام جهانی بسیار نزدیک هستیم. اگرچه نتایج ما در تابستان ناامیدکننده بود، اما در یک دوره طولانی بر اساس فرم و توانایی، این بازیکنان را انتخاب کرده ایم.

او ادامه داد: بازیکنان خاصی بودند که ما می‌خواستیم این بار در این بازی ها در اختیار داشته باشیم، اما این بدان معنا نیست که این پایانی برای امیدهای برخی دیگر از بازیکنانی است که در این اردو حضور ندارند. به عنوان مثال، مارکوس راشفورد اخیراً نشانه های دلگرم کننده ای از خود نشان داده است. او بازیکنی است که به خوبی می شناسیم، بنابراین اگر بتواند در چند هفته آینده در سطح بالایی ظاهر شود، مطمئناً مورد توجه قرار خواهد گرفت.
سرمربی تیم ملی انگلیس در پایان گفت: اکنون واقعا مشتاقانه منتظر دو بازی با کیفیت هستیم که آزمون بزرگی برای ما و بخش مهمی از آماده سازی تیم ملی برای جام جهانی خواهد بود. تنها هشت هفته تا زمانی که بخواهیم تیم خود را برای حضور در قطر انتخاب می کنیم، باقی مانده است. بنابراین هر دقیقه مهم است.

این گروه هفته آینده در سنت جورج پارک حاضر خواهند شد تا تمرینات آماده سازی خود را برای این دو بازی آغاز کنند.
دروازه بان ها: دین هندرسون (ناتینگهام فارست، قرضی از منچستریونایتد)، نیک پوپ (نیوکاسل یونایتد)، آرون رمزدیل (آرسنال)

مدافعان: ترنت الکساندر آرنولد (لیورپول)، بن چیلول (چلسی)، کانر کودی (اورتون، قرضی از ولورهمپتون واندررز)، اریک دایر (تاتنهام)، مارک گوئی (کریستال پالاس)، ریس جیمز (چلسی)، هری مگوایر ( منچستریونایتد)، لوک شاو (منچستریونایتد)، جان استونز (منچستر سیتی)، فیکایو توموری (آث میلان)، کیران تریپیر (نیوکاسل یونایتد)، کایل واکر (منچستر سیتی)

هافبک ها: جود بلینگهام (بوروسیا دورتموند)، میسون مونت (چلسی)، کالوین فیلیپس (منچستر سیتی)، دکلان رایس (وست هم یونایتد)، جیمز وارد پروس (ساوتهمپتون)

مهاجمان: تامی آبراهام (آ اس رم)، جرود بوون (وست هم یونایتد)، فیل فودن (منچستر سیتی)، جک گریلیش (منچستر سیتی)، هری کین (تاتنهام)، بوکایو ساکا (آرسنال)، رحیم استرلینگ (چلسی)، ایوان تونی (برنتفورد)
برچسب ها: تیم ملی انگلیس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها