کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

چگونه از فارکس کسب درآمد کنیم؟ - روش‌های عملی ترید در فارکس بدون سرمایه اولیه

24 شهريور 1401 ساعت 22:05

گروه کسب و کار: اینکه چگونه از فارکس کسب درامد کنیم شاید جذاب‌ترین سوال برای افراد تازه کار باشد. هرچند جوابش می‌تواند بسیار کوتاه باشد. با معامله کردن درست. اما در پس چنین جوابی، یک دنیا جزییات خاص بازار فارکس نهفته است. اگر شما می‌خواهید وارد فارکس شوید و در این بازار به سود برسید و قصد دارید تا به عنوان یک فرد حرفه ای بتوانید از فارکس کسب درآمد کنید بهتر است این مقاله را تا پایان مطالعه کنید. نکات مهمی برای درامد کسب کردن از فارکس وجود دارد که بهتر است آن را بدانید.


کسب درآمد از فارکس واقعی است؟
جواب بله است! شما می‌توانید از فارکس پول دربیاورید اما نه به این آسانی که در فضای مجازی می‌بینید. فارکس بزرگ‌ترین بازار غیرمتمرکز جهان است که حجم بالایی در روز در آن معامله می‌شود. در این بین شما یک فرد هستید که سرمایتان به اندازه بانک‌ها و موسسات مالی بزرگ نیست. پس نمی‌توانید روی بازار تاثیر بگذارید. بلکه باید تاثیرات را شناسایی و با آنها هم مسیر شوید. پس بازار فارکس یک بازار قانونی و کاملاً امن است که همه جهان در آن فعال هستند. تمام بانک‌های مرکزی کشورهای بزرگ برای انجام سیاست‌های مالی و پولی خود به دخالت در ارزهای مختلف می‌پردازند. پس اگر بخشی از سوال شما استرس ناشی از قانونی بودن آن است باید بگوییم مشکلی وجود ندارد.

مشکل درآمد فارکس کجاست؟
مشکل اصلی برای درآمد از فارکس آنجاست که شما رویاپردازی می‌کنید. یعنی تصور می‌کنید که در این بازار به راحتی با مبلغی کم می‌توانید خیلی سریع میلیارد شوید، این غلط است. شاید فارکس ساده باشد، با دو دکمه خرید و فروش، اما پیشبینی بازار به این سادگی نیست. شما باید بر آموزش‌های فراوانی از فارکس مسلط باشید تا بتوانید نهایا در آن بصورت منطقی سود کنید. لایه‌های پنهان بازار فارکس بسیار فراوان است. مشکل آنجاست که شما گول تبلیغات مجازی را می‌خورید.

از فارکس چقدر می‌توان درآمد کسب کرد؟
بدون تحلیل روی کاغذ می‌توانید بی نهایت پول کسب کنید، به شرط آنکه این کار را بلد باشید. هیچ حد و سقفی وجود ندارد. شما اگر آموزش ببینید به راحتی می‌توانید دربازار فارکس معامله کنید و درآمد داشته باشید. اینکار یک شغل کامل و حرفه‌ای است که مستلزم دانش بسیار زیادی است.
اما بخاطر داشته باشید، همانطور که می‌توانید بی نهایت پول در بیاورید. در کسری از ثانیه نیز می‌توانید کل سرمایه شما حتی اگر چند میلیون دلار باشد را از دست بدهید. یک فرق عمده و البته خطرناک در بازار فارکس نسبت به سهام این است که شما وقتی سهامی را می‌خرید حتی اگر ارزشش پایین بیایید شما آن مقدار سهم را دارید و می‌توانید صبورانه آن را نگهدارید تا ارزشش بالا برود. اما بازار فارکس اینگونه نیست. شما وقتی ارزی را خرید می‌کنید، اگر وارد ضرر شوید درجا می‌بینید که حساب شما روبه کاهش است و می‌تواند به سرعت حسابتان را کال کند.



پس قبل از اینکه به این فکر کنید که  چقدر می‌توانید در فارکس درآمد داشته باشید باید به این فکر کنید که چطور خودتان را از ریسک‌های بازار حفظ کنید.
 
آموزش، تنها را کسب درآمد از فارکس
آموزش، آموزش و آموزش. بله تنها اموزش می‌تواند شما را نجات بدهد. فارکس بازار علمی است و شما نباید به چشم شانس یا قمار به آن نگاه کنید. تمام حرکات ارزها ناشی از جریانات اقتصادی آن پول است. پس در قدم اول باید یک تحلیل گر اقتصادی درست باشید، بتوانید شرایط کشوری که پایه پولی آن را معامله می‌کنید کاملاً آنالیز کنید، شرایط اقتصادی جهان را تحلیل کنید و تمامی دیتاها را به دست بیاورید. سپس باید آموزش‌های تکنیکال و فاندامنتال مربوط به بازار را کاملاً مسلط شوید و بفهمید که چه استراتژی برای شما مفید است. استراتژی یک چیز شخصی است پس در اینترنت به دنبال آن نباشید. شما باید براساس شخصیت خود، سرمایه و انتظارتان، یک استراتژی صحیح را برای خودتان انتخاب کنید.
پس از آن مهم‌ترین مسئله یعنی مدیریت مالی و روانشناسی وسط می‌آید. بهترین استراتژی‌ها بدون مدیریت مالی شکست می‌خورند و بدترین استراتژی‌ها با کمک مدیریت مالی پیروز هستند.
از مسائل روانشناسی خودتان هم غافل نشوید. اگر به خودتان مسلط نباشید خیلی زود شکست می‌خورید. می‌ترسید، و معاملات خوب خود را به راحتی از دست می‌دهید. پس لطفاً در تمام زمینه‌های ذکر شده ابتدا به خوبی آموزش ببینید و سپس وارد بازار شوید.

درآمد فارکس از راه دمو می‌گذرد
تست کردن در حساب دمو را فراموش نکنید. نباید فوری وارد بازار فارکس شوید. ابتدا استراتژی که برای خود تدوین کرده اید را به خوبی در یک حساب دمو تست کنید. چند ماه این کار را انجام دهید تا ببینید که آیا موفقیت شما واقعی است یا شانس شما را به این مرحله رسانده است. بعد از تست روی دمو به سراغ کار کردن با حساب‌های کوچک بروید. حساب سنت یا نانو کمک می‌کند که بدون استرس وارد بازار شوید. نترسید و بتوانید تجربه بیشتری از بازار کسب کنید. پیشنهاد ما این است که ابتدا با آموزش نحوه ورود به فارکس در ایران که در سایت دلتا کالج به طور کامل به آن پرداخته آشنا شوید.

تریدرها چقدر از فارکس درآمد کسب می‌کنند؟
باید گفت اکثر کسانی که وارد  بازار فارکس می‌شوند متاسفانه خیلی زود و در همان سال اول از بازار خارج می‌شوند. بخش عمده ای در 3 سال اول سرمایه خود را از دست می‌دهند و بخش کمی نیز می‌توانند در بازار دوام بیاورند. واقعاً نکته همین است. شما زمانی که وارد بازار فارکس می‌شوید فقط باید به این فکر کنید که سرمایه تان را حفظ کنید. اگر چند سال اول موفق شوید یعنی یک قدم به سمت موفقیت برداشته اید. بسیاری از تریدرهای معروف جهان 5تا 10 سال اول معامله گری خود را بودن سود گذرانده اند. اما راز موفقیت آنها کسب تجربه و ماندگاری در بازار بوده است. اصلاً به این موضوع فکر نکنید که زودتر از 5 سال بتوانید در فارکس موفق شوید. این یک توهم است. همین توهم پول بسیاری از مردم را در فارکس بلعیده است!

چطور وارد فارکس شویم؟
اگر تازه وارد هستید و می‌خواهید وارد بازار فارکس شوید به شما توصیه می‌کنیم ابتدا در تمام زمینه‌های مورد نیاز این بازار آموزش ببینید. بعد از آموزش دیدن یک کارگزاری خوب پیدا کنید که بتواند به ایرانیان خدمات مناسب ارائه کند. ما بروکر فارکس دلتا اف ایکس را پیشنهاد می‌کنیم. زیرا این بروکر ضمن ارائه کامل خدمات به ایرانیان دارای پشتیبان فارسی بوده و واریز و برداشت ریالی آسانی دارد. پس از انتخاب بروکر، در حساب دمو آن بروکر استراتژی خود را تست کنید تا مطمئن شوید که به آن مسلط شده اید. سپس با یک برنامه بلند مدت که پلن مالی آن را مشخص کرده اید باید وارد بازار شوید و تجربه کافی را کسب کنید تا با خیال راحت بتوانید سرمایه خود را افزایش دهید و سود کافی از فارکس کسب کنید.

چگونه در فارکس به سود برسیم؟
این سوال که چگونه در فارکس به سود برسیم شاید سوال پرتکراری باشد که افراد مبتدی که وارد بازار فارکس می‌شوند مدام آن را از خود بپرسند و جزئی از دغدغه روزانشان در بازار باشد. به نقل از بزرگان در ابتدای ورود به بازار فارکس ابتدا باید یاد بگیرید که ضرر نکنید و سرمایه خود را در بازار حفظ کنید و پس از آن با رعایت اصولی مهم مثل کنترل احساسات و مدیریت سرمایه و همینطور آموزش ترید در فارکس می‌توانید به سودهای بالا بصورت روزانه در فارکس و هر بازار مالی دیگری برسید.



البته نکته مهمی که نباید فراموش کنید این است که باید به بازار فارکس به چشم شغل اصلی خود نگاه کنید تا زودتر به درآمد برسید.

کسب درامد از فارکس بدون سرمایه
شاید برایتان این عنوان کمی عجیب بنظر برسد اما باید بگوییم که این روش می‌تواند جواب بدهد. شما حتی بدون سرمایه اولیه نیز می‌توانید در فارکس درآمد کسب کنید اما شرایطی را نیاز دارد. پس از اینکه در این حوزه مسلط شدید و به خوبی آموزش دیدید، باید بروکرهایی را پیدا کنید که برای اولین ثبت نامی پاداش بونس اختصاص میدهند. یعنی در ابتدا ورود به شما مبلغی را می‌دهند تا با آن ترید کردن را آغاز کنید و عملا بدون داشتن سرمایه اولیه به درآمد‌های دلاری برسید. بروکرهایی مثل دلتا اف ایکس، فارکس، اکسنس و ... این قابلیت را برای کاربران خود فراهم میکنند.

نتیجه گیری
در پاراگراف‌های بالا مشخص کردیم که چگونه از فارکس درآمد کسب کنیم. فهمیدیم که برای درآمد زایی از فارکس باید اصولی را کاملاً رعایت کنید. اگر طبق اصول و پلنی حرفه ای جلو بروید اصلاً نباید نگران این باشید که نتوانید از فارکس سود کنید. فارکس یک بازار کاملاً قانونی است که همه بانک‌های مرکزی طبق یک اصول کاملاً قانون مند در آن حظور دارند. پس خیالتان از بابت امنیت بازار راحت است. در مرحله دوم شما باید یک کارگزاری قانونی و خوب پیدا کنید. سپس در کارگزاری حساب معاملاتی درستی که با شرایط شما مطابقت دارد را باز کرده و پولتان را در آن وارد می‌کنید. البته فراموش نکنید. قبل از معامله کردن حتماً مدتی را در دمو تمرین کنید و سپس وارد حساب ریل شوید. اینکه چه میزان می‌توانید از فارکس پول دربیاورید به توانایی شما بستگی دارد. هرچقدر آموزش بهترین دیده باشید موفق‌تر خواهید بود. پس تا زمانی که مطمئن نشدید و تجربه کافی را کسب نکرده اید لطفاً سرمایه زیادی را وارد بازار نکنید.
منبع: دلتا کالج
 
 


کد مطلب: 358511

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/358511/چگونه-فارکس-کسب-درآمد-کنیم-روش-های-عملی-ترید-بدون-سرمایه-اولیه

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir