به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۲۵ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب : ۳۵۸۵۹۲

بی‌اعتمادی ژاوی؛ پایان راه کاپیتان‌ها در بارسلونا؟

بی‌اعتمادی ژاوی؛ پایان راه کاپیتان‌ها در بارسلونا؟
گروه ورزشی: به نظر می‌رسد که ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، حتی در دیدار برابر الچه هم قصد استفاده از جرارد پیکه و جوردی آلبا را ندارد.بارسلونا روز شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته ششم لالیگا به مصاف الچه خواهد رفت تا آخرین بازی پیش از وقفه دیدارهای ملی را برگزار کند. 

بسیاری باور دارند که این فرصت مناسبی برای ژاوی است تا به استفاده از سیستم چرخشی ادامه دهد و از رختکن درخشانی که دارد استفاده کند تا به هیچ بازیکنی فشار نیاید. پیکه و آلبا فرصت زیادی برای بازی از ابتدای فصل پیدا نکرده‌اند و شاید بازی برابر الچه فرصت خوبی برای ژاوی باشد که بتواند از این دو بازیکن استفاده کند. 
این در حالی است که سرمربی بارسا پیش از این هشدار داده بود که تنها بازیکنانی که بهتر از بقیه باشند در ترکیب تیمش به میدان می‌روند و از نظر او، در حال حاضر شانس بازیکنان دیگر برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی بارسا بیشتر است. 

بارسا تا به حال 630 دقیقه در هفت دیدار بازی کرده است و پیکه تنها 135 دقیقه و آلبا تنها 216 دقیقه در زمین حضور داشته‌اند. این مدافع میانی 90 دقیقه برابر کادیز در زمین حضور داشت و نیمه دوم بازی برابر ویکتوریا پلژن در لیگ قهرمانان را نیز تجربه کرد. از سوی دیگر، آلبا نیز در بازی برابر رایو وایه‌کانو و ویکتوریا پلژن در ترکیب اصلی قرار گرفت و دقایقی نیز مقابل رئال سوسیداد و سویا بازی کرد. اما با توجه به این که وقفه دیدارهای ملی در پیش است، شاید بی‌اعتمادی ژاوی به این دو بازیکن ادامه‌دار شود و آنها حتی فرصت بازی در دیدار برابر الچه را هم نداشته باشند.
بازیکنان ترکیب اصلی بارسا این فرصت را دارند که در این بازه زمانی کمی از فوتبال باشگاهی فاصله بگیرند و استراحت کنند و این کار را برای حضور کاپیتان‌های بارسا که در این فصل به نیمکت تبعید شده‌اند سخت خواهد کرد.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها