به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۲۵ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب : ۳۵۸۶۱۴

تمجید مالک اتحاد کلباء از عملکرد مجیدی

تمجید مالک اتحاد کلباء از عملکرد مجیدی
گروه ورزشی:مالک باشگاه اتحاد کلباء با حضور در تمرین این تیم، به تمجید از عملکرد کادرفنی و بازیکنان پرداخت.
به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال اتحاد کلبا ، امروز در سومین دیدار خود از فصل جدید ادنوک لیگ امارات به مصاف الظفره می‌رود. شاگردان مجیدی پس از شکست در هفته اول برابر البطائح، در دور دوم توانستند شگفتی‌ساز شده و الوحده را با یک گل شکست دهند.

در همین راستا، علی کانو، مدیرعامل باشگاه اتحاد کلباء با حضور در آخرین تمرین تیم پیش از دیدار برابر الظفره، از بازیکنان این تیم بابت پیروزی در مسابقه هفته قبل برابر الوحده تشکر کرد و از کیفیت فنی آنها تمجید کرد.
روزنامه الاتحاد امارات در شماره امروز خود پیرامون حضور مدیرعامل اتحاد کلباء در تمرین این تیم نوشته است: علی کانو، در ادامه به دلیل اهمیت دیدار امروز برابر الظفره، با تأکید بر جاه‌طلبی‌های اتحاد کلباء در این فصل از رقابت های ادنوک لیگ، از همه اعضای تیم خواست تا برای کسب سه امتیاز دیدار امشب تلاش بیشتری کنند.


این روزنامه در ادامه آورده است: او همچنین با وجود شکست اتحاد کلباء در هفته نخست برابر البطائح، از سطح فنی و کیفی ارائه شده توسط فرهاد مجیدی مربی ایرانی و رهبری موفق او در این مدت، تمجید کرد.
روزنامه الاتحاد در پایان از بازگشت سنگربان مصدوم اتحاد کلباء خبر داده و آورده است: جمال عبدالله، دروازه‌بان تیم نیز در آستانه بازگشت از مصدومیت است و در دیدارهای بعدی می تواند وظیفه نگهبانی از دروازه ببرها را برعهده بگیرد.

علاوه بر این، روزنامه البیان نیز با تیتر " اشتباه ممنوع است"، به پیشواز دیدار امروز اتحاد کلباء و الظفره رفته و نوشته است: اتحاد کلباء در دور سوم از لیگ حرفه‌ای امارات با شعار اشتباه ممنوع از میهمان خود الظفره پذیرایی می کند. ببرها می خواهند با توجه به شکست سنگین 7 بر صفر الظفره در دیدار قبل برابر العین، از شرایط این دیدار استفاده کنند.

تیم کلباء برای این دیدار کامل به نظر می‌رسد اما الظفره سلطان الغافری را به دلیل مصدومیت و لئوناردو اوفه غنایی را به دلیل دریافت کارت قرمز در بازی قبل در اختیار ندارد. ضمن اینکه هوگو آلوارز و راشد مهیر نیز این بازی را از دست داده‌اند.البیان در ادامه به صحبت‌های مجیدی در نشست خبری قبل از بازی پرداخته و آورده است: فرهاد مجیدی سرمربی کلبا با تایید اینکه الظفره یکی از تیم های قدرتمند است، گفت: باخت حریف در دور قبل ما را فریب نخواهد داد. نبوشا سرمربی الظفره نیز تایید کرد که تیمش هفته سختی را با شکست مقابل العین پشت سر گذاشت و خاطرنشان کرد که بازیکنان به دنبال جلب رضایت هواداران هستند و برای پیروزی باید با روحیه جنگندگی بازی کنند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها