کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اتفاق دردناک برای سرمربی پورتو؛ حامی طارمی جدا می شود؟

25 شهريور 1401 ساعت 13:59

گروه ورزشی: سرجیو کنسیسائو حامی بی چون و چرای مهدی طارمی در تیم پورتو شاید در آینده ای خیلی نزدیک تصمیم به جدایی از این تیم بگیرد.


او که فصل گذشته با پورتو قهرمان لیگ برتر پرتغال شده بود و مورد توجه تیم پاری سن ژرمن قرار گرفته بود اینروزها از بروز یک اتفاق خیلی ناراحت به نظر می رسد و حتی حاضر نشد در کنفرانس خبری پیش از بازی با استرویل شرکت کند. گفته می شود باشگاه برای این بازی اصلا نشست خبری تدارک ندیده است.
ناراحتی سرمربی پورتو تنها به دلیل شکست های پی در پی پورتو در لیگ قهرمانان اروپا نیست. بیشتر ناراحتی سرجیو کونسیسائو به خاطر اتفاقی است که در پایان بازی با بروژ برای خانواده اش رخ داد.
بعد از شکست ۴-۰ پورتو در برابر بروژ هواداران خشمگین این تیم خودروی همسر سرمربی این تیم که دو فرزندش نیز در آن حضور داشتند را در خارج از ورزشگاه با سنگ مورد حمله قرار دادند.
گزارش این اتفاق  سرمربی پورتو  او را ناراحت کرده است چرا که می توانست جان اعضای خانواده اش را به خطر بیاندازد. این اتفاق شاید موجب شود او برای ترک پورتو برنامه ریزی کند چون با یک شکست دیگر در لیگ قهرمانان اروپا این رفتار از سوی تماشاگران تندرو شدت خواهد گرفت.


کد مطلب: 358625

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/358625/اتفاق-دردناک-سرمربی-پورتو-حامی-طارمی-جدا-می-شود

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir