به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۲۵ ساعت ۱۴:۱۹
کد مطلب : ۳۵۸۶۴۵

وعده گلیزرها به تن‌هاخ؛ رونالدو برود، 100 میلیون داری!

گروه ورزشی: مدیران منچستریونایتد به اریک تن‌هاخ، سرمربی این تیم، اعلام کردند در صورت جدایی کریستیانو رونالدو می‌تواند 100 میلیون یورو در ماه ژانویه هزینه کند.
وعده گلیزرها به تن‌هاخ؛ رونالدو برود، 100 میلیون داری!
به نظر می‌رسد که بحث جدایی رونالدو از یونایتد همچنان مطرح است و او در حال بررسی شرایط ترک اولدترافورد است. 
این بازیکن پیش از این در طول پنجره نقل و انتقالات تابستانی تمام تلاشش را به کار گرفت تا تنها یک سال پس از بازگشت به جمع شیاطین سرخ از این تیم جدا شود و به باشگاهی برود که بتواند در لیگ قهرمانان این فصل حضور پیدا کند اما موفق نشد. 
روزنامه انگلیسی سان چند روز قبل مدعی شده بود که بازیکنان یونایتد اطمینان دارند که رونالدو در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از جمع آنها جدا خواهد شد و تلاشش برای ترک این تیم همچنان ادامه دارد.

حالا این روزنامه خبر داده است که مدیران باشگاه یونایتد به تن‌هاخ وعده داده‌اند که در صورت جدایی این بازیکن در ماه ژانویه، بودجه‌ای نزدیک به 100 میلیون یورو خواهد داشت تا بتواند بازیکنان مدنظرش را به این تیم اضافه کند. 
این در حالی است که یونایتد در پنجره نقل و انتقالات زمستانی نزدیک به 230 میلیون پوند برای جذب شش بازیکن هزینه کرد اما قصد دارد حداقل سه بازیکن دیگر را به خدمت بگیرد تا بتواند با لیورپول و منچسترسیتی در کورس قهرمانی لیگ برتر رقابت کند. 
گزینه‌های نهایی این مربی هلندی برای ماه ژانویه هنوز مشخص نیست اما گفته می‌شود او هنوز به جذب فرانکی دی‌یونگ از بارسلونا امیدوار است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها