به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۴۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۲۵ ساعت ۱۴:۴۲
کد مطلب : ۳۵۸۶۵۹
با فاینورد در مسیر خوبی قرار دارم

رسانه هلندی:جهانبخش به 7 ماه خشکسالی گلزنی پایان داد

گروه ورزشی: علیرضا جهانبخش می گوید که دیدار برابر اشتورم گراتس شب فوق العاده ای را رقم زده است؛ هم برای فاینورد و هم برای خود او.
رسانه هلندی:جهانبخش به 7 ماه خشکسالی گلزنی پایان داد
دور دوم از مرحله گروهی لیگ اروپا، شب خاصی را برای بازیکن ایرانی فاینورد رقم زد. علیرضا جهانبخش در دیدار برابر اشتورم گراتس اتریش توانست 2 مرتبه گلزنی کرده و عنوان بهترین بازیکن میدان را به دست بیاورد. او حتی کاندیدای بهترین بازیکن دور دوم از تمامی مسابقات لیگ اروپا شد و همین مسئله باعث تمجید بسیاری از رسانه های هلندی از این بازیکن شد.
وب سایت Voetbal International هلند در مطلبی به درخشش و بازگشت بازیکن ایرانی به فرم گلزنی برای فاینورد اشاره کرده و با تیتر "جهانبخش پس از هفت ماه دوباره گل زد" به عملکرد جهانبخش پرداخته و قسمتی از مصاحبه او که عنوان کرده بود "این مسئله برایم بسیار مهم است" را در تیتر خود به کار برده است.
در ادامه این گزارش آمده است:
علیرضا جهانبخش در پیروزی خیره کننده 6-0 مقابل اشتورم گراتس در عصر پنجشنبه، بازیکن برتر میدان بود. این ایرانی دو گل زد و به خشکسالی گلزنی خود در هفت ماه گذشته پایان داد.
پس از آن جهانبخش در مقابل دوربین ESPN قرار گرفت و گفت: امشب برای ما یک شب فوق العاده بود، هم برای تیم و هم برای خودم به عنوان یک بازیکن.

وینگر راست 29 ساله با باز کردن دروازه حریف در دقیقه نهم، گلزنی های تیمش را آغاز کرد. او با ضربه ای به گوشه دروازه و در زاویه بسته، یورگ سیبنهندل گلر تیم اتریشی را غافلگیر کرد.
جهانبخش گفت: این یک کار تمرین شده بود بود. کمک مربی ما گفته بود که دروازه بان آنها خیلی زود خودش را روی زمین می اندازد و اگر شما در موقعیت تک به تک قرار گرفتید، از این ضعف استفاده کنید. در آخرین لحظه دیدم دروازه بان روی زمین افتاد و سپس تصمیم گرفتم به سمت دروازه شوت بزنم. به نظر من گل خوبی بود.
در ادامه نیز جهانبخش روی شوتی که منحرف نیز شد، نتیجه را 4-0 کرد. او حتی هت تریک هم کرد، اما گل سوم به دلیل خطای اوساما ادریسی توسط VAR مردود اعلام شد. بازیکن ایرانی در این باره گفت: در ابتدا فکر کردم داور اشتباه کرده و تصمیم درستی نگرفته است اما بعد از بررسی VAR مشخص شد ادریسی (دیگر بازیکن فاینورد) قبل از گل سوم من دچار خطا شده است. من واقعاً از این بابت متأسفم، اما واقعا خوشحالم که به تیم کمک کردم و برنده شدیم.
گل ها حاصل فرم رو به رشد جهانبخش در هفته های اخیر است. مربی آرنه اسلات اخیراً از مهاجم تعریف کرده است. حالا او بالاخره بازی بهترش را در بازگشتی پرقدرت به نمایش می گذارد. جهانبخش توضیح می‌دهد: تمام تمرینات آماده سازی را به خوبی پشت سر گذاشته‌ام، این برای من بسیار مهم بود که به تناسب اندام برسم.
او ادامه داد: بازی‌های آخر واقعا خوب پیش رفت. سپس از هم تیمی های خود، از مربی، از طرفداران و همچنین از خودتان اعتماد به نفس بیشتری می گیرید. من می توانم به تیم کمک کنم و کارایی خود را بالا نگه دارم. این واقعا برای من مهم بود، اما من فقط بازی به بازی آن را دنبال می کنم. من می خواهم عملکرد خوبی داشته باشم و البته هواداران را خوشحال کنم.
برچسب ها: علیرضا جهانبخش
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها