به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۲۵ ساعت ۱۶:۵۰
کد مطلب : ۳۵۸۶۶۴

هالند و آرتتا، بهترین‌های ماه لیگ برتر

گروه ورزشی: ارلینگ هالند، مهاجم منچسترسیتی، به عنوان بهترین بازیکن ماه آگوست لیگ برتر انگلیس انتخاب شد و میکل آرتتا نیز عنوان سرمربی ماه را از آن خود کرد.
هالند و آرتتا، بهترین‌های ماه لیگ برتر
ارلینگ هالند گلزن 22 ساله و نروژی، در این ماه و در لیگ برتر، 9 بار موفق به گلزنی شده، یک پاس گل داده و هر 39 دقیقه گل به ثمر رسانده و مهم ترین نقش را در نتایج منچسترسیتی ایفا کرده است. حالا این ستاره جوان و نروژی موفق به کسب جایزه بهترین بازیکن ماه لیگ برتر شده است. ارلینگ هالند بعد از دریافت این عنوان مدعی شد با گلزنی در نتایج سیتی نقش داشته و مهم ترین هدف برای او، کسب نتایج درخشان در ادامه فصل خواهد بود.

ارلینگ هالند گفت: "خوشحالم که برای اولین بار جایزه بهترین بازیکن ماه لیگ برتر  را کسب کردم. شروعی فوق العاده و باورنکردنی در تیم داشتم و من از همه کسانی که رای دادند سپاسگزارم. همه ما می خواستیم در این فصل به موفقیت دست یافته و نمایش درخشانی داشته باشیم.
بنابراین پیروزی در چهار بازی از پنج مسابقه شروعی عالی برای سیتی در چالش‌برانگیزترین رقابت جهان بود. خوشحالم که نقش خود را در این نتایج با گلزنی ایفا کردم. البته آنچه برای من اهمیت دارد، کسب نتایج خوب و کمک به تیم است."
اما میکل آرتتا، سرمربی آرسنال نیز به عنوان سرمربی برتر ماه انتخاب شد. توپچی ها زیر نظر این سرمربی اسپانیایی در شش هفته ابتدایی موفق به کسب 15 امتیاز شده و در صدر جدول قرار دارند. بعد از کسب پنج پیروزی متوالی، آرسنال تحت هدایت میکل آرتتا هفته گذشته برابر منچستریونایتد شکست خورده و اولین باخت فصل را پذیرفت.

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها