به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۲۶ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب : ۳۵۸۷۴۶

پیشنهاد پاریس برای تمدید قرارداد با لئو

پیشنهاد پاریس برای تمدید قرارداد با لئو
گروه ورزشی: مدیر ورزشی باشگاه پاری سن ژرمن اعلام کرد که باشگاه از عملکرد مسی راضی است و پیشنهاد تمدید قرارداد را به این بازیکن داده اند. مسی بعد از دو دهه حضور در بارسلونا تصمیم گرفت که از این  تیم جدا شود تا پیراهن پاری سن ژرمن را بر تن کند. مسی با پاری سن ژرمن قرارداد دو ساله امضا کرده است. او فصل قبل نتوانست انتظارات را برآورده کند اما در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی در تیم پاریسی داشته است.

گمانه زنی ها درباره جدایی مسی از پاری سن ژرمن در تابستان پیش رو بالا است اما ظاهرا باشگاه پاری سن ژرمن دوست دارد که قرارداد این بازیکن آرژانتینی را تمدید کند.لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن گفت: من با مسی درباره علاقه او برای تمدید قرارداد صحبت کرده‌ام. به او گفتم که باشگاه می‌خواهد قرارداد او را تمدید کند. ما از عملکرد مسی رضایت کامل دارم و می‌خواهیم که او به حضورش در تیم ادامه دهد.

مدیر ورزشی باشگاه پاری سن ژرمن درباره نیمار هم گفت: نیمار به هیچ وجه در فهرست فروش ما نبود. بعضی ها نوشتند که ام باپه خواستار فروش نیمار شده است که این اصلا صحت ندارد. نیمار ۱۰۰ درصد در برنامه پاری سن ژرمن قرار دارد و خواستار ادامه همکاری با این بازیکن هستیم.او در پایان درباره عملکرد باشگاه در فصل نقل و انتقالات گفت: من از ناصر الخلیفی تشکر می‌کنم که اجازه همکاری را به من دادند. قبل از هر چیز باید بگویم که گالتیه تنها مربی بود که من با او وارد مذاکره شدم و در نهایت او را جذب کردیم. من از عملکرد خود در فصل نقل و انتقالات ۱۰۰ درصد راضی نیستم و این را به خاطر ناکامی در جذب اشکرینیار نمی گویم. دو مدافع دیگر مد نظر باشگاه بودند که در جذب آنها هم ناکام بودیم.
برچسب ها: لیونل مسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها