کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آپدیت تلگرام با ویژگی‌های خاص منتشر شد

26 شهريور 1401 ساعت 11:31


گروه فناوری: تلگرام در جدیدترین آپدیت خود قابلیت‌های زیادی را برای کاربران عادی و کاربران نسخه پریمیوم درنظر گرفته که از جمله آن‌ها می‌توان به واکنش‌های بی‌نهایت به پیام‌ها، دریافت کد ورود به حساب از طریق ایمیل، اولویت‌بندی دانلودها در اندروید و همچنین لینک‌های جدید نام‌های کاربری (یوزرنیم) اشاره کرد.

 
قابلیت های جدیدترین آپدیت تلگرام
تلگرام در آپدیت قبلی قابلیت‌های زیادی را در اختیار کاربران قرار داد و حالا شاهد بهبود برخی از آن‌ها در جدیدترین نسخه هستیم. در ادامه نگاهی به ویژگی های آپدیت جدید تلگرام داریم.
 
واکنش‌های بی‌نهایت
در این بروزرسانی، کاربران به ایموجی‌های زیادی برای واکنش نشان دادن به پیام‌های دیگران دسترسی پیدا می‌کنند که شامل ایموجی‌های مخصوص حساب‌های پریمیوم هم می‌شود. تلگرام برای دسترسی کاربران به این ایموجی‌ها، پنل واکنش به پیام‌ها را بازطراحی کرده و حالا می‌توانید آن را باز کنید.
....
در تلگرام پریمیوم کاربران می‌توانند از ایموجی‌های سفارشی‌ شده هم استفاده کنند و همچنین حالا امکان استفاده از سه واکنش برای یک پیام وجود دارد.واکنش‌های جدید برای گروه‌ها و همچنین چت‌های خصوصی در دسترس قرار دارند و همچنین ادمین‌های گروه‌ها می‌توانند واکنش‌های سفارشی مورد استفاده در گروه‌ها را کنترل کنند.

ایموجی‌های استاتوس
یکی از ویژگی‌هایی که در آپدیت جدید تنها برای کاربران پریمیوم درنظر گرفته شده، افزودن ایموجی در کنار نام کاربری است. این ایموجی بجای نشان حساب پریمیوم در لیست چت‌ها، پروفایل و درون گروه‌ها به نمایش گذاشته می‌شود.
....
کاربران می‌توانند از ۷ ایموجی استاندارد استفاده کنند یا اینکه به سراغ ایموجی‌های سفارشی بروند. ایموجی‌های محبوب برای کار، خواب، سفر و موارد دیگر در بالای ایموجی‌ها به نمایش گذاشته می‌شوند.

دریافت کد ورود به حساب از طریق ایمیل
حالا کاربرانی که به دفعات از حسابشان خارج و وارد آن می‌شوند، می‌توانند کد ورود به حساب را از طریق ایمیل دریافت کنند یا اینکه به سراغ گزینه‌های Sign in with Apple یا Sign in with Google بروند.
....
علاوه بر این، ورود یا ثبت نام حساب کاربری در نسخه iOS تلگرام به انیمیشن‌ها و رابط کاربری جدیدی مجهز شده که البته در اختیار کاربران اندرویدی قرار داشته است.

لینک‌های جدید نام کاربری
تمامی نام‌های کاربری در تلگرام دارای لینک t.me/username هستند تا بتوانید آن‌ها را به راحتی به اشتراک بگذارید. اما حالا تمام یوزرنیم‌ها به لینک جدید username.t.me هم مجهز شده‌اند.

اولویت‌بندی دانلودها در اندروید
مدتی می‌شود که تلگرام به یک دانلود منیجر داخلی مجهز شده و می‌توانید دانلودها را در یک صفحه جدید مشاهده کنید. اما حالا می‌توانید در همین صفحه با لمس دانلودها، آن‌ها را برای اولویت‌بندی جابجا کنید تا زودتر از سایر فایل‌ها دانلود شوند.
....
در نهایت تلگرام چندین قابلیت مجزا برای اندروید درنظر گرفته که شامل انیمیشن‌های روان‌تر برای باز و بسته کردن فایل‌های رسانه‌ای در نسخه مخصوص این سیستم عامل می‌شود. همچنین کاربران در اندروید ۱۳ و نسخه‌های بعدی این سیستم عامل می‌توانند آیکون تلگرام را مطابق تم دستگاه تغییر دهند و حتی حالت تاریک هم روی آن تاثیر می‌گذارد.


کد مطلب: 358758

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/358758/آپدیت-تلگرام-ویژگی-های-خاص-منتشر

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir