کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دی‌بروین رکورد اسطوره لیورپول را شکست

27 شهريور 1401 ساعت 14:03


گروه ورزشی:کوین دی بروین موفق شد به رکورد تعداد پاس گل‌های استیون جرارد در لیگ برتر برسد.در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی در زمین ولورهمپتون به میدان رفت و با ۳ گل به برتری رسید. جک گریلیش در دقیقه یک سیتی را پیش انداخت و در ادامه نوبت به ارلینگ هالند رسید تا دهمین گل خود را در لیگ برتر به ثمر برساند. اخراج ناتان کولینز باعث شد تا ولورهمپتون از دقیقه ۳۳ با یک بازیکن کمتر به بازی ادامه دهد.
 

در نیمه دوم شاگردان پپ گواردیولا گل سوم را نیز به وسیله فیل فودن هافبک انگلیسی به ثمر رساندند تا سیتی با کسب ۳ امتیاز این دیدار به صدر جدول رده بندی لیگ برتر راه یابد.در این دیدار کوین دی بروین هافبک سیتی بار دیگر درخشید و دو پاس گل داد. به این ترتیب بعد از این دیدار دی بروین در لیگ برتر به رکورد ۹۲ پاس گل رسید. بر اساس این شاخص، هافبک بلژیکی با رکورد استیون جرارد هافبک سابق لیورپول برابری کرد.

این در حالی است که دی بروین ۲۸۷ بازی کمتر نسبت به جرارد در لیگ برتر انجام داده است. دی بروین ۲۱۷ بازی دارد و جرارد در ۵۰۴ بازی به این رکورد رسید.همچنین دی بروین در ۲۱۷ بازی لیگ برتر، ۵۸ گل نیز به ثمر رسانده است یعنی در ۶۹ درصد از دیدارهای سیتی یا گل زده است یا پاس گل داده است.


کد مطلب: 359027

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/359027/دی-بروین-رکورد-اسطوره-لیورپول-شکست

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir