به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : ۳۵۹۰۵۲

نیمکت‌نشینی دوباره؛ روزهای کابوس‌وار پیکه در بارسا

گروه ورزشی: جرارد پیکه، مدافع باتجربه بارسلونا، روزهای سختی را در این تیم پشت سر می‌گذارد.
نیمکت‌نشینی دوباره؛ روزهای کابوس‌وار پیکه در بارسا
بارسلونا شب گذشته در ششمین هفته از رقابت‌های لالیگا به مصاف الچه رفت تا با نتیجه 0-3 برابر این تیم به پیروزی برسد و موقتا در صدر جدول رده‌بندی این مسابقات قرار بگیرد. 
در حالی که انتظار می‌رفت ژاوی در این بازی فرصتی را در اختیار بازیکنانی قرار دهد که در چند هفته اخیر استفاده زیادی از آنها نکرده است اما به نظر می‌رسد که این مربی تصمیمی برای استفاده از سیستم چرخشی در ترکیب تیمش ندارد. 
پیکه در چند فصل اخیر یکی از بازیکنان خوب و قابل اتکای این تیم در خط دفاعی بود اما حالا شرایط متفاوتی را در نوکمپ تجربه می‌کند. 
فصل 23-2022 شاید بدترین و تلخ‌ترین فصل حضور او در بارسا باشد و چهره مغموم و ناراحت او روی نیمکت نیز به خوبی این موضوع را نشان می‌داد. 

هرچند بسیاری از خبرنگاران نزدیک به باشگاه بارسا معتقد هستند که ناراحتی این بازیکن نه به خاطر تصمیم ژاوی برای نیمکت‌نشین کردن او، بلکه به این دلیل است که می‌داند رونالد آرائوخو، ژول کنده، اریک گارسیا و آندریاس کریستنسن عملکردی بهتر از او دارند. 
این در حالی است که پیکه با وجود کاهش قابل توجه دستمزدش، همچنان دستمزدی بالاتر از همه این بازیکنان دریافت می‌کند اما کمتر از همه آنها بازی کرده است. 
بعضی از خبرنگاران، اعضای این باشگاه و هواداران باور دارند که با توجه به دستاوردهای او در بارسا در طول این سال‌ها شاید این بازیکن شایسته پایان بهتری در این باشگاه بود اما بعضی دیگر نیز معتقد هستند که بهتر بود او با پیوستن به باشگاهی دیگر در تابستان امسال تصمیمی هوشمندانه می‌گرفت. 
 
برچسب ها: جرارد پیکه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها