به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ ساعت ۲۳:۱۸
کد مطلب : ۳۵۹۱۱۷
کشتی قهرمانی جهان - صربستان؛ آمریکا قهرمان شد، ایران نایب قهرمان

طلای جهان بر گردن شیربچه ایرانی؛ دومین مدال طلا برای عموزاد

طلای جهان بر گردن شیربچه ایرانی؛ دومین مدال طلا برای عموزاد
گروه ورزشی: دیدار فینال وزن ۶۵ کیلوگرم رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی جهان امشب در شهر بلگراد صربستان برگزار شد که رحمان عموزاد در این مرحله به مصاف جان دیاکومیهالیس از آمریکا رفت. عموزاد در این دیدار پر افت و خیز و دیدنی با نتیجه ۱۳ بر ۸ پیروز شد و به مدال طلا رسید.
عموزاد روز گذشته در دور نخست با نتیجه ۸ بر ۱ جون سوک یون از کره جنوبی را مغلوب کرد و در دور بعد با نتیجه ۶ بر صفر اسماعیل موزوکایف از مجارستان را شکست داد. وی در این مرحله با نتیجه ۱۳ بر ۲ آدیل اوسپانوف از قزاقستان را از پیش رو برداشت و در نیمه نهایی هم حاجی علی اف از آذربایجان را با نتیجه ۹ بر ۲ شکست داد و به دیدار فینال رفت.
کشتی آزاد‬ ایران شب گذشته هم توسط کامران قاسمپور به یک مدال طلا دست یافت.


دیدار رده بندی وزن ۹۷ کیلوگرم رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی جهان نیز امشب در شهر بلگراد صربستان برگزار شد که طی آن محمدحسین محمدیان به مصاف ماگومدخان ماگومدوف از آذربایجان رفت. این دیدار با نتیجه ۴ بر ۴ در جریان بود که محمد حسین محمدیان ضربه فنی شد تا به عنوان پنجمی جهان بسنده کند.
محمدیان پیش از این پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر ساموئل شرر از سوئیس را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۸ بر ۵ ماگامد زاخاریف از اوکراین را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. محمدیان در این مرحله به مصاف کایل اسنایدر از آمریکا رفت و با نتیجه ۴ بر یک شکست خورد و راهی رده بندی شد.
دیدار فینال وزن ۶۱ کیلوگرم رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی جهان هم بین رضا اطری از کشورمان و ری هیگوچی از ژاپن برگزار شد که طی آن اطری با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست خورد و به مدال نقره رسید.
اطری روز گذشته در دور اول با نتیجه ۱۱ بر ۱ بصیر علی لی از مقدونیه را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد با نتیجه ۴ بر صفر اسلام بازرگانوف از آذربایجان را مغلوب کرد و در ادامه با نتیجه ۶ بر ۳ گئورگی وانگلوف از بلغارستان را شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت. اطری در این مرحله نارمانداخ از مغولستان را با نتیجه ۵ بر ۳ شکست داد و به دیدار فینال رفت.
برچسب ها: کشتی آزاد
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها