به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب : ۳۵۹۱۷۱

ستاره‌ای که خیال گل‌محمدی را راحت کرد

ستاره‌ای که خیال گل‌محمدی را راحت کرد
گروه ورزشی:تمرینات تیم ملی فوتبال ایران در اتریش با بازگشت هافبک پرسپولیس در کارهای ترکیبی همراه شده است. دور جدید تمرینات تیم ملی فوتبال ایران در کشور اتریش آغاز شد تا کارلوس کی روش در فاصله نزدیک به دو ماه مانده تا جام جهانی ۲۰۲۲ عملکرد بازیکنان مورد نظر خود را زیر نظر بگیرد.
 
تمرینات ملی‌پوشان با نظارت مستقیم کی روش در حالی پیگیری می‌شود که بازیکنان لژیونر نیز به جمع اردو نشینان اضافه شدند تا رقابت برای پوشیدن پیراهن این تیم در جام جهانی قطر به اوج برسد.در این بین وحید امیری که به دلیل عمل جراحی کمر خود چند ماهی از مسابقات دور مانده بود با دستور مستقیم کی روش در اتریش حاضر شد تا دوران آماده سازی خود را با این تیم پشت سر بگذارد.

هافبک ملی پوش پرسپولیس که قبل از این تمرینات انفرادی داشت در اردوی اتریش پا به توپ شده و پا به پای هم تیمی‌هایش تمرین می‌کند تا نشان دهد عزم خود را برای حضور دوباره در جام جهانی جزم کرده است. امیری یکی از بازیکنان اصلی ترکیب کی روش در جام جهانی ۲۰۱۸ بود که عملکرد درخشانی را به عنوان وینگر چپ داشت. بازگشت امیری نه تنها خبر خوش برای کی روش محسوب می‌شود بلکه کادر فنی پرسپولیس را امیدوار به بازگشت زودهنگام او می‌کند تا این بازیکن بتواند در نیم فصل دوم برای سرخپوشان بازی کند.
برچسب ها: پرسپولیس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها