به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب : ۳۵۹۲۲۶

جزئیات پیشنهاد تیم ملی عراق به اسکوچیچ

جزئیات پیشنهاد تیم ملی عراق به اسکوچیچ
گروه ورزشی:یک رسانه عراقی فاش کرد دراگان اسکوچیچ قصد داشته بعد از اخراج از تیم ملی ایران سرمربی عراق بشود اما رئیس فدراسیون فوتبال این کشور با انتخاب او مخالفت کرده است.چند روز پیش بود که مصاحبه‌ای به نقل از دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران منتشر شد. او در بخشی از این مصاحبه گفته بود که از تیم ملی فوتبال عراق پیشنهاد دارد. البته اسکوچیچ با انتشار پیامی، هرگونه مصاحبه و گفتگوی منتسب به خود را تکذیب کرد اما این ماجرا از سوی رسانه‌های کشور عراق پیگیری شد.
 
این پیگیری‌ها نشان می‌دهد پیشنهاد از عراق برای اسکوچیچ وجود داشته است و یک رسانه عراقی حتی فاش کرد رئیس فدراسیون فوتبال عراق با حضور مربی سابق ایران مخالفت کرده است.وب سایت خبری «ایرث نیوز» عراق به نقل از یک منبع آگاه، جزئیاتی از مذاکرات فدراسیون عراق با اسکوچیچ را تشریح کرد.

این منبع خبری به ایرث نیوز گفت: از ابتدای بحرانی که برخی از ملی پوشان ایران علیه اسکوچیچ شدند و با انتشار شایعه اخراج او از تیم ملی ایران، یک واسطه با او مذاکره کرد. این واسطه به اسکوچیچ پیشنهاد داد تا سرمربی عراق بشود.وی افزود: اسکوچیچ موافقت کرد که در صورت اخراج از تیم ایران، به تیم ملی عراق برود. واسطه به عدنان درجال رئیس فدراسیون فوتبال عراق مربی کُروات را پیشنهاد داد اما او بلافاصله مخالفت کرد زیرا به او اعتقاد نداشت.

این منبع خبری در عراق تاکید کرد: سرمربی کُروات بعد از اخراج رسمی از ایران با واسطه تماس گرفت و به او اعلام کرد که برای سرمربیگری تیم ملی عراق آماده است اما این موضوع قابل اجرا نبود چون خیلی دیر شده بود و فدراسیون عراق قبول نکرد. این خبر در سایر رسانه‌های عراقی هم بازتاب داشته است.

تیم ملی فوتبال ایران با سرمربیگری دراگان اسکوچیچ به مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر راه یافت اما بعد از انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال، از سمتش برکنار شد. فدراسیون ایران به جای اسکوچیچ، کارلوس کی روش را انتخاب کرد و ملی پوشان در حال حاضر در اتریش اردوی آماده سازی خود را برگزار می‌کنند.
مرجع : مهر
برچسب ها: دراگان اسکوچیچ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها