به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب : ۳۵۹۲۴۱

باگ عجیب و خجالت‌آورِ آیفون ۱۴ پرو /فیلم

باگ عجیب و خجالت‌آورِ آیفون ۱۴ پرو /فیلم
گروه فیلم: به نظر می‌رسد تغییر سیستم و ویژگی‌های دوربین آیفون ۱۴ پرو برای کاربران مشکلات زیادی ایجاد کرده است.تعداد قابل توجهی از کاربران اعلام کرده‌اند که هنگام استفاده از اپلیکیشن‌هایی مانند اسنپ‌چت، تیک‌تاک و اینستاگرام، دوربین گوشی آن‌ها به طور ناگهانی با لرزش زیادی روبرو شده و حتی صدای عجیب و غریب این لرزش هم شنیده می‌شود.

در این زمینه کاربران در ردیت و توییتر ویدیو‌های مختلفی منتشر کرده‌اند و تجربه‌ی خود را شرح داده‌اند. یکی از کاربران نوشته که هنگام استفاده از دوربین اصلی iOS با مشکلی روبرو نمی‌شود ولی حین استفاده از دوربین اینستاگرام و اسنپ‌چت، دوربین این گوشی به طور عجیبی دچار لرزش می‌شود. یکی دیگر از کاربران هم نوشته صدای زیاد مربوط به لرزش دوربین او را نگران کرده است.به عنوان مثال در ویدیوی زیر می‌توانید ببینید که با باز کردن دوربین اسنپ‌چت، به دلیل لرزش بیش از حد دوربین امکان ثبت عکس و ضبط فیلم وجود ندارد و در ضمن به خوبی صدای تکان کردن لنز دوربین هم شنیده می‌شود که اصلا نشانه‌ی خوبی برای اپل نیست.
....
در حال حاضر به نظر می‌رسد صرفا آیفون ۱۴ پرو با این مشکل روبرو شده و مشکل موردنظر هم حین استفاده از اپ‌های ارائه شده از طرف دیگر توسعه‌دهندگان پدید می‌آید. با توجه به همین موضوع، ظاهرا این یک مشکل نرم‌افزاری محسوب می‌شود و احتمالا توسعه‌دهندگان این اپ‌ها، آماده‌ی استفاده از تغییرات ارائه شده توسط اپل نبوده‌اند.در هر صورت این باگ احتمالا با اعتراض کاربران روبرو می‌شود زیرا اپل به سخت‌گیری در مورد نرم‌افزار گوشی‌های خود شهرت دارد و باید ببینیم اپل چه زمانی این مشکل را برطرف می‌کند.
برچسب ها: آیفون 14
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها