به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۹:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ ساعت ۱۵:۱۳
کد مطلب : ۳۵۹۲۷۶

اخراج جلوی چشم مادر بعد از 2 دقیقه!

گروه ورزشی: شویا ناکاجیما، ستاره ژاپنی آنتالیا اسپور، در اولین بازی خانگی این تیم تنها بعد از دو دقیقه از بازی اخراج شد؛ در حالی که خانواده‌اش برای تماشای بازی او رفته بودند.
اخراج جلوی چشم مادر بعد از 2 دقیقه!
ناکاجیما در چند فصل اخیر در لیگ پرتغال حضور داشت و مدتی هم هم‌بازی مهدی طارمی در پورتو بود، در این تابستان با پایان قراردادش با باشگاه پورتیموننزه، به انتقالی آزاد راهی آنتالیا اسپور شد.
او بعد از 8 دقیقه بازی مقابل کایسری اسپور، این هفته این فرصت را داشت که در ورزشگاه خانگی آنتالیا اسپور و مقابل هواداران خودی به میدان برود. به همین دلیل خانواده او از ژاپن راهی ترکیه شدند تا بازی او مقابل آدانا دمیر اسپور را از نزدیک تماشا کنند.
ولی اتفاقات اصلا آنطور که انتظار می رفت، پیش نرفت. ناکاجیما که در دقیقه 58 وارد میدان شد، دو دقیقه بعد تکل خشنی روی پای بازیکن حریف زد که ابتدا با کارت زرد داور همراه شد.
اما با اعتراض بازیکنان حریف، داور از VAR کمک گرفت و با تغییر تصمیمش، کارت قرمز را به ستاره ژاپنی نشان داد.






در همه این لحظات دوربین های تلویزیونی روی چهره مادر او زوم کرده بود که با تعجب و ناراحتی به اتفاقات درون زمین نگاه می کرد و در نهایت هم از ناراحتی صورتش را با دست پوشاند.


البته ناکاجیما تنها اخراجی این دیدار نبود و داور پیش از این هم به دو بازیکن از دو تیم کارت قرمز نشان داده بود. بازی هم در نهایت با پیروزی 3-0 آدانا دمیر اسپور به پایان رسید تا روز تلخ ناکاجیما و خانواده اش تکمیل شود.
برچسب ها: فوتبال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها