به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : ۳۵۹۲۷۷

حمایت اسطوره رئال از وینی؛ من هم میمون هستم!

گروه ورزشی: روبرتو کارلوس، ستاره برزیلی سابق رئال مادرید، در اقدامی جالب حمایتش از وینیسیوس جونیور را اعلام کرد.
حمایت اسطوره رئال از وینی؛ من هم میمون هستم!
جنجال ایجاد شده پیرامون اظهارات و توهین‎های نژادپرستانه به وینیسیوس به سوژه اصلی فوتبال اروپا در روزهای اخیر تبدیل شده است. 
کوکه، کاپیتان اتلتیکو مادرید، آغاز کننده این ماجرا بود و با اشاره به رقص خاص این بازیکن در شادی پس از گل، به او هشدار داد که در صورت گلزنی در دربی مادرید چنین کاری را انجام ندهد. 
پس از آن نیز پدرو براوو، رئیس اتحادیه مدیر برنامه‌های بازیکنان اسپانیا، که هوادار اتلتیکو مادرید هم هست مدعی شد که این ستاره برزیلی باید دست از «میمون بازی» درآوردن در زمین بردارد. 
این اظهارات واکنش‌های بسیاری را در پی داشت و باشگاه رئال مادرید نیز اعلام کرد که در واکنش به توهین براوو به صورت قانونی اقدام خواهد کرد. 
با این حال، هواداران اتلتیکو مادرید پیش از بازی شب گذشته شعارهای «وینیسیوس، تو میمون هستی!» را در بیرون از ورزشگاه واندا مترو پولیتانو سر دادند و عروسک میمونی با پیراهن رئال را نیز به همراه داشتند. این توهین‌ها در جریان بازی و پس از گل اول رودریگو که با رقص معروف وینیسیوس همراه شد ادامه داشت.
بسیاری از بازیکنان فعلی و سابق دنیای فوتبال در چند روز اخیر از این ستاره برزیلی حمایت کرده بودند و شب گذشته روبرتو کارلوس هم حمایتش را از این بازیکن ابراز کرد. 

این اسطوره برزیلی رئال مادرید عکس توییترش را به میمونی تغییر داد که خطوط چهره‌اش به خودش شباهت دارد و پیراهن تیم ملی برزیل را به تن دارد تا به این شکل از هموطنش دفاع کرده باشد. 
پیش از این پله، نیمار، رافینیا و بازیکنان بزرگی مانند آندرس اینیستا نیز حمایت‌شان از وینیسیوس را ابراز کرده بودند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها