کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با گلزنی برابر لیون؛ مسی از رکورد رونالدو گذشت

28 شهريور 1401 ساعت 15:17

گروه ورزشی: لیونل مسی، ستاره پاری سن ژرمن، با گلزنی در بازی شب گذشته برابر لیون توانست از یکی از رکوردهای کریستیانو رونالدو عبور کند.


پاری سن ژرمن شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته هشتم لیگ فرانسه به مصاف لیون رفت و با نتیجه 0-1 از سد این تیم عبور کرد. 
تک گل این بازی را مسی روی پاس نیمار در دقیقه پنجم این بازی به ثمر رساند تا سه امتیاز مهم این بازی حساس را برای تیمش به ارمغان آورده باشد. 
اما این گل ارزش اهمیت دیگری هم برای این بازیکن آرژانتینی داشت. او حالا 672 گل به غیر از ضربات پنالتی به ثمر رسانده است و به این ترتیب از رکورد رونالدو با 671 گل عبور کرد و یک گل از این بازیکن پیش افتاد. 

این رکورد در حالی توسط این ستاره پی اس جی به ثبت رسید که او 150 بازی کمتر از این بازیکن پرتغالی انجام داده است و این موضوع ارزش شکستن این رکورد توسط او را به خوبی نشان می‌دهد. 
این شاید خبر خیلی خوبی برای رونالدو نباشد که به نظر می‌رسد روز به روز از بازگشت به منچستریونایتد پشیمان‌تر است، خصوصا در چند هفته اخیر که به یکی از اعضای ثابت نیمکت این تیم تبدیل شده است. 
بسیاری از منابع نزدیک به این بازیکن می‌گویند که او تصمیم دارد در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از یونایتد جدا شود و به صورت جدی به دنبال یافتن باشگاهی جدید است، اقدامی که در پنجره تابستانی موفق به عملی کردن آن نشد.


کد مطلب: 359279

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/359279/گلزنی-برابر-لیون-مسی-رکورد-رونالدو-گذشت

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir