به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۱:۱۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ ساعت ۱۵:۱۹
کد مطلب : ۳۵۹۲۸۱

پس از تهدیدها؛ ستاره فرانسوی تحت مراقبت پلیس ایتالیا

گروه ورزشی: پل پوگبا، ستاره فرانسوی یوونتوس، تحت حمایت و مراقبت پلیس ایتالیا قرار گرفته است.
پس از تهدیدها؛ ستاره فرانسوی تحت مراقبت پلیس ایتالیا
پوگبا از چند روز قبل درگیر پرونده عجیبی مربوط به باج‌گیری و اخاذی شده است که تبعات آن همچنان ادامه دارد. 
ماتیاس پوگبا چند روز قبل مدعی شده بود که قصد دارد رازهایی را درباره زندگی برادرش منتشر کند و به تمام دنیا نشان دهد که این ستاره سابق منچستریونایتد با آنچه نشان می‌دهد؛ فرق دارد. 
این روند تا جایی ادامه پیدا کرد که او مدعی شد پوگبا از جادوگری استفاده کرده است تا کیلیان امباپه را در تیم ملی فرانسه طلسم کند و خودش به ستاره اصلی این تیم تبدیل شود. 
از سوی دیگر، این ملی‌پوش فرانسوی نیز برادرش و چند نفر از دوستان بچگی‌اش را متهم کرد که با مطرح کردن این ادعاها به دنبال باج گرفتن از او هستند. 
او همچنین به‌صورت رسمی گفت که این موضوع را از قبل به پلیس نیز اعلام کرده و آنها در حال حاضر مشغول پیگیری این اتهامات هستند. 

این اتفاقات منجر به بازداشت ماتیاس پوگبا شد و روز گذشته نیز اعلام شد که دادگاهی در پاریس اتهام اخاذی را به او تفهیم کرده است و باید منتظر برگزاری جلساتش باشد. 
حالا رسانه‌های فرانسوی اعلام کرده‌اند که پس از حواشی اخیر و درگیری این بازیکن با برادرش که ظاهرا عضو یک گروه باج‌گیر بوده است، پلیس ایتالیا تیم محافظتی خاصی را برای مراقبت از او در نظر گرفته است. 
این اقدام برای تامین امنیت پوگبا و خانواده او در زمان حضورش در ایتالیا و مراقبت از این بازیکن یوونتوس در رفت و آمدهایش در تورین پس از درگیری با این گروه انجام شده است. 
پوگبا در حال حاضر به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش نیست و روند درمان را طی می‌کند تا بتواند به‌زودی و پس از طی کردن دوران نقاهت از عمل جراحی، به میادین برگردد.
برچسب ها: پل پوگبا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها