کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مثلث محبوب کی‌روش به اتریش رسید

28 شهريور 1401 ساعت 15:26

گروه ورزشی: سه ستاره لژیونر دیگر تیم ملی هم وارد اتریش شده تا به زودی به اردوی این تیم ملحق شوند.


کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که از دیروز اردوی تیم ایران در اتریش را آغاز کرده، از امروز سه لژیونر دیگر را هم در دسترس خواهد داشت.
مهدی طارمی، فوق‌ستاره ایرانی پورتو پس از نجات تیمش از شکست در دقایق پایانی در یک استوری اینستاگرامی، تصویری از خودش به همراه علیرضا جهانبخش و کریم انصاری‌فرد در اتریش منتشر کرده است. بازیکنانی که در آخرین بازی خودشان پیش از ملحق شدن به اردوی تیم ملی نمایش درخشانی داشتند و با پاس گل و گل از هلند و قبرس خودشان را به وین رساندند.
مثلثی که ارتباط بسیار خوبی با یکدیگر دارند و در دو تورنمنت بزرگ قبلی تیم ملی هم زیر نظر کارلوس کی‌روش دوران موفقی را پشت سر گذاشتند. انصاری‌فرد و جهانبخش به عنوان کاپیتان‌های دوم و سوم تیم ملی به همراه طارمی در شرایطی به سایر ملی‌پوشان در اتریش می‌پیوندند که در تیم‌های باشگاهی خودشان عملکرد کاملا قابل قبولی داشتند و حالا برای دو بازی بسیار مهم تیم ملی در مسیر آماده‌سازی برای جام جهانی مقابل اروگوئه و سنگال هم امیدوار به درخشش هستند.
به خصوص کریم انصاری‌فرد که پس از حضور کی‌روش در راس کادرفنی تیم ملی، بدون شک انگیزه‌های مضاعفی برای تجربه سومین جام جهانی خودش دارد.


کد مطلب: 359286

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/359286/مثلث-محبوب-کی-روش-اتریش-رسید

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir