کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اتفاق عجیبی که بعد از 57 سال در ایتالیا رخ داد

28 شهريور 1401 ساعت 18:06

گروه ورزشی: دیروز و بعد از 57 سال، هر چهار تیم مطرح لیگ ایتالیا برابر حریفان خود شکست خوردند.


آخرین هفته سری آ پیش از تعطیلات مسابقات ملی از دیروز ظهر بسیار جذاب و مهیج برگزار شده و با تقابل اینتر و اودینزه در ساعات ابتدایی ظهر یکشنه آغاز شد. شاگردان سیمونه اینزاگی که حال و روز چندان خوشی ندارند ابتدا با گل نیکولو بارلا پیش افتادند، اما در ادامه سه بار دروازه خود را باز شده دیده و شکست خوردند. در ادامه روند نتایج ضعیف یوونتوس ادامه یافت و این تیم در خانه مونزا 0-1 شکست خورد تا حریف بیانکونری اولین پیروزی خود در تاریخ رقابت های سری آ را کسب کند.
جالوروسی نیز ساعاتی بعد و در دیداری جنجالی برابر آتالانتا به میدان رفته و در روز اخراج ژوزه مورینیو به علت اعتراض به داور، با یک گل مغلوب شد. اما در پایان روز نیز میلان در خانه پذیرای ناپولی بوده و در شبی که فرصت های خوبی را برای گلزنی از دست داد، 1-2 برابر تیم لوچانو اسپالتی شکست خورده و بعد از 22 بازی در لیگ ایتالیا طعم تلخ شکست را حس کرد. اما شکست این چهار تیم اتفاقی تاریخی را در لیگ ایتالیا رقم زده است.
تا قبل از مسابقات دیروز، آخرین باری که اینتر، میلان، یوونتوس و رم همگی در یک روز در سری آ مغلوب شده بودند، به 57 سال پیش و ۱۳ فوریه ۱۹۵۵ برمی گشت.  در آن روز میلان برابر سمپدوریا 1-3 شکست خورد، اینتر با دو گل برابر اسپال باخت، لاتزیو 1-2 از سد یوونتوس گذشت و رم نیز با یک گل برابر جنوا مغلوب شد.


کد مطلب: 359329

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/359329/اتفاق-عجیبی-بعد-57-سال-ایتالیا-رخ

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir