به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ ساعت ۱۸:۱۰
کد مطلب : ۳۵۹۳۳۳
سرمربی آلمانی به مونیخ می‌رود؟

یک نام جذاب؛ گزینه بایرن‌ در صورت اخراج ناگلزمان!

گروه ورزشی: توماس توخل، سرمربی سابق چلسی، مهم ترین گزینه جانشینی بایرن مونیخ به جای یولیان ناگلزمان است.
یک نام جذاب؛ گزینه بایرن‌ در صورت اخراج ناگلزمان!
دو هفته قبل بود که توماس توخل بعد از سپری کردن 19 ماه موفق در چلسی و فتح سه جام از جمله لیگ قهرمانان اروپا، شغل خود را از دست داده و نیمکت این باشگاه را به گراهام پاتر تقدیم کرد. از سوی دیگر بایرن مونیخ در فصل جاری و در بوندسلیگا اصلا موفق به کسب نتایج خوبی نشده و در چهار مسابقه اخیر به سه تساوی و یک شکست رضایت داده است. عملکرد این تیم و به خصوص آمار پایین گلزنی و خلق موقعیت، مورد انتقاد رسانه ها و هواداران بایرن مونیخ قرار گرفته و در صورتی که در هفته های پیش رو نیز این روند ادامه پیدا کند، کار یولیان ناگلزمان برای حفظ شغلش اصلا آسان نیست.

نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد توماس توخل، سرمربی آلمانی و سابق چلسی که به تازگی شغل خود را از دست داد، یک تهدید بالقوه برای جایگاه یولیان ناگلزمان روی نیمکت بایرن مونیخ محسوب می‌شود. جالب اینجاست توخل در سال 20‌18 هم یکی از گزینه های مهم هدایت این باشگاه لقب داشت و در نهایت توافق بین طرفین حاصل نشد.
حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، علاقه زیادی به سبک کاری توماس توخل داشته و او را در بین بهترین سرمربیان فوتبال آلمان توصیف می کند. بدین ترتیب اگر بایرن مونیخ در هفته های پیش رو نتایج موفقی نگرفته و نتواند نمایش درخشانی از خود ارائه دهد، جایگاه یولیان ناگلزمان به طور کامل در خطر خواهد بود و توماس توخل گزینه‌ جانشینی جذابی برای مدیران این باشگاه آلمانی به شمار می آید.
برچسب ها: بایرن مونیخ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها