به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۵:۱۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ ساعت ۱۸:۱۲
کد مطلب : ۳۵۹۳۳۶
گزارش دیاریو اسپورت؛

بهترین زمان برای فداکاری؛ پیکه، لطف کن و از بارسا برو

گروه ورزشی: دیاریو اسپورت امروز نوشت که در باشگاه بارسلونا از جدایی هر چه سریع‌تر جرارد پیکه استقبال می‌کنند و معتقدند الان بهترین زمان برای فداکاری او است.
بهترین زمان برای فداکاری؛ پیکه، لطف کن و از بارسا برو
بارسلونا دو روز پیش در ششمین هفته از رقابت‌های لالیگا به مصاف الچه رفت و با نتیجه 0-3 برابر این تیم به پیروزی رسید. در حالی که انتظار می‌رفت ژاوی در این بازی فرصتی را در اختیار بازیکنانی مثل جرارد پیکه قرار دهد که در چند هفته اخیر استفاده زیادی از آنها نکرده است اما در نهایت این اتفاق رخ نداد. جرارد پیکه در چند فصل اخیر یکی از بازیکنان خوب و قابل اتکای بارسا در خط دفاعی بود اما حالا شرایط متفاوتی را در نوکمپ تجربه می‌کند. فصل 23-2022 شاید بدترین و تلخ‌ترین فصل حضور او در بارسا باشد و چهره مغموم و ناراحت او روی نیمکت نیز به خوبی این موضوع را نشان می‌داد. 

پیکه دو سال پیش و پس از شکست 8-2 بارسا از بایرن مونیخ گفته بود اگر رفتنش کمک خواهد کرد که شرایط بارسا بهتر شود، اولین کسی خواهد بود که جدا می شود. او در یک مصاحبه دیگر هم تاکید کرد که به خاطر بارسا هر فداکاری ای که نیاز باشد؛ انجام خواهد داد. پیکه همچنین بارها گفته است که اگر در بارسا نیمکت نشین شود و حس کند مهره ای مفید نیست، بازنشسته خواهد شد.

 دیاریو اسپورت امروز نوشت که در باشگاه بارسلونا منتظرند تا پیکه به وعده خود عمل کند. پس از جذب ژول کُنده و آندرس کریستنسن و نیز درخشش اریک گارسیا و رونالد آرائوخو، پیکه کاملا از برنامه‌های ژاوی خارج شده و بعید است در فصل جاری و سال های آینده بتواند جایگاه قبلی خود را پس بگیرد. همچنین دستمزد 57 میلیون یورو ناخالص او در سال نیز باعث شده تا مدیران باشگاه از جدایی او به شدت استقبال کنند. پیکه امسال حاضر نشد دستمزدش را کاهش دهد و بارسلونا که مشکلات اقتصادی زیادی دارد، مجبور است به بازیکنی نیمکت‌نشین مثل او دستمزدی هنگفت پرداخت کند. حواشی مربوط به جدایی او و شکیرا نیز مزید برعلت شده تا پیکه از لحاظ روحی هم در شرایط بدی قرار داشته باشد. در بارسلونا بر این اعتقادند که حالا بهترین زمان برای فداکاری است و پیکه بهتر است یا به تیمی دیگر برود یا از فوتبال بازنشسته شود.
برچسب ها: جرارد پیکه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها