به روز شده در ۱۴۰۱/۰۷/۰۳ - ۱۹:۵۰
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ ساعت ۰۹:۰۴
کد مطلب : ۳۵۹۳۵۸

یک بازیگر دیگر هم کشف حجاب کرد/عکس

یک بازیگر دیگر هم کشف حجاب کرد/عکس
گروه فرهنگی:  بعد از شبنم فرشادجو و کتایون ریاحی، شیوا ابراهیمی، بازیگر سینما و تلویزیون ایران هم در اعتراض به مرگ مهسا امینی، برخلاف قوانین کشور حجاب خود را برداشت.این بازیگر با انتشار تصویری از خود نوشت:  من یک زن ایرانی‌ام که سالها بود از سر اجبار روسری به سر داشتم ولی هیچوقت به خواست خودم نبوده و نخواهد بود.
 
برچسب ها: شیوا ابراهیمی
** ارسال نظر برای اين مطلب در تاريخ ۱۴۰۱-۰۷-۲۹ ۰۹:۰۱ بسته می شود. **
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


۱۴۰۱/۰۶/۲۹ ۰۹:۱۶
یک بازیگر چه جایگاهی فرهنگی، اجتماعی و علمی و ...در جامعه دارد که آنها را به عنوان الگو و بت برای جامعه معرفی می کنید. 99 درصد خانواده های ایرانی از نظر اجتماعی و فرهنگی مخالف اند اعضای خانواده آنها بازیگر شوند.این همه آنها را برجسته نکنید. (394113)
۱۴۰۱/۰۶/۳۰ ۱۰:۰۲
احسنت بر شما (394408)
۱۴۰۱/۰۶/۳۰ ۱۵:۱۱
دقیقا (394481)
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۱۳:۵۶
واقعا همینطوره ودقیقا میشناسم خانواده های زیادی رو ک با بازیگر شدن فرزندانشان مخالفن وقبول ندارن اصلا دین وایمان اینهارو (395701)
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۲۰:۰۳
زندگی تنها بامادیات جایگاهی وبرکتی نداره نمونه اش اسکندر نادر شاه قارون شاههای پهلوی بازیگری یا هر شغلی امیخته با معنویت نباشد فانیه بالاخره چپ میکنه (395871)
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۲۱:۵۵
من با نظر شما موافقم بیخود بهشون پر و بال ندید (395901)
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۲۳:۳۲
احسنت، با احترام به انسان های شریف و متعهد در هر صنفی .... (395931)
۱۴۰۱/۰۶/۲۹ ۰۹:۲۵
اغلب بازیگران در طلاقند و یا در ازدواج مجدد آنها را خیلی برجسته نفرمائید. (394115)
۱۴۰۱/۰۶/۲۹ ۱۵:۵۵
خب..خخخخ (394184)
۱۴۰۱/۰۶/۲۹ ۱۷:۳۰
خوشی ودارایی بیش از حد باعث میشه که توقعشان بالابره وجدا بشن برن سراغ یکی دیگه (394211)
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۲۱:۵۲
... درسته (395899)
۱۴۰۱/۰۶/۳۰ ۱۵:۱۱
احسنت (394480)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۱۲:۲۶
مال پدرت را ........ (395653)
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۱۵:۳۳
کار خوبی کردی، زندگی همه بخودش مربوط ، احسنت، (395744)
۱۴۰۱/۰۶/۲۹ ۱۳:۰۵
از همان وقتی فاتحه دین را خواندند که برای هر امر دینی یک ستاد زدند تا عده ای برای خودشان دم و دستگاهی راه بیندازند و بودجه ای بگیرند. ستاد اقامه نماز یعنی چی؟ شما را به خدا، قبل از این ستاد بیشتر نماز می خواندیم یا بعد از آن. ستاد امر به معروف و نهی از منکر: مسلمانی قبل از این ستاد بیشتر بود یا بعد از آن؟ جمع کنید بساط تان را. (394146)
۱۴۰۱/۰۶/۳۰ ۰۱:۰۷
کامل ترین و جامل ترین نظری که تاحالا خوانده ام 👌👏👏👏👏👏 (394339)
۱۴۰۱/۰۶/۳۰ ۱۵:۲۸
بنده خدا خانم امینی نمیدونست بعد مرگش فرصت طلب ها چه کارها نمیکنند .جدیدا برای شادی وارامش روح مردگان یه عده تسلیم اوامر شیطان میشن . (394485)
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۱۳:۲۶
احسنت (395684)
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۱۳:۵۷
والا (395702)
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۱۶:۲۱
دقیقا (395796)
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۲۳:۱۴
بنده خدا خبر نداشت به چه بهانه ای می کشنش (395925)
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۰۶:۳۹
حات خوبه؟! (395532)
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۰۹:۲۹
عالی گفتی برادر (395581)
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۱۳:۴۰
دین و حجاب اجباری نتیجه معکوس می دهد. (395692)
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۱۳:۵۲
آفرین (395698)
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۲۳:۳۶
آفرین کاملا موافقم (395933)
لیا
Romania
۱۴۰۱/۰۶/۲۹ ۱۴:۲۰
مبارکت باشد ما هم می دانستیم ........ (394157)
سحر
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۶/۲۹ ۱۴:۴۲
اینها دنبال بهانه هست واسه کشف حجاب ‌. الکی مهسارو بهانه نکنید . ما هم زن امروزی هستیم ولی نه رومی روم هستیم نه زنگی زنگ ‌ . ادم باید حد خودش بدونه (394159)
۱۴۰۱/۰۶/۲۹ ۱۴:۵۸
کدوم یکی از آقایون بود که با یه من ریش و پشم یه اکانت جعلی داشت به اسم ملیسا؟ (394169)
۱۴۰۱/۰۶/۲۹ ۱۵:۴۱
دمت گرم افرین (394179)
۱۴۰۱/۰۶/۲۹ ۱۵:۴۶
راه دیگه ای برای اعتراض نذاشتن بمونه چی کارکنن این بنده خداها یه سر به میدان انقلاب یا ولیصر بزنید ازپادگان ها بدتر شده به نظرشما چیجوری اعتراض کنن (394180)
۱۴۰۱/۰۷/۰۲ ۱۶:۱۴
هر کی ناراحته میتونه تحمل نکنه بره یک راه حل آسان (395320)
۱۴۰۱/۰۶/۲۹ ۱۷:۲۸
آفرین خوشم اومد گل گفتی اینا همش بهانه هست دلشان ازدای بیشتر می‌خواهند بقیه را بهانه می‌کنند (394210)
۱۴۰۱/۰۶/۳۰ ۰۳:۳۲
چراچرت میگین مگه راه دیگه هست برای اعتراض شمابلدین بگین ک بعدش ممنوع کارنشن ....... (394362)
۱۴۰۱/۰۷/۰۲ ۱۶:۱۷
تو چرت و پرت میگی اگه قرار باشه یک حکومت به حرف چهار تا دوزاری هر روز سیاستش رو عوض کنه که سنگ رو سنگ بند نمیشه بعد کدوم کشور به حرف بازیگر اهمیت میده که ایران اهمیت بده چهار نفر بیسواد خوش گذرون (395323)
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۰۹:۱۷
خیلی عالی (395577)
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۱۳:۵۹
👌👌👌👌👌👌 (395704)
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۲۱:۲۳
اخه کسانی که تو رأس این حکومتم هستن ........... جهالت تاکی کسی نخواد مسلمون باشه کسی نخواد به خواسته ی اینها تن بده چیکار باید بکنه (395892)
۱۴۰۱/۰۷/۰۲ ۱۷:۴۱
اعتراز به چی؟ (395365)
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۱۳:۳۷
وقتی کار باب میلشون نیست صادقانه کنار برن کار رو به کسانی بسپارن که روز خوشی و شهرت و روز سختی و دفاع جانانه پای اعتقادشون میایسته. اینا از توبره میخورن و لگد میندازن و شجاعتشون برداشتن همون یه خوبی (حجاب) هست که کنارش میزارن چقدر درسته که وقتی به کار دعوت میشید بگید که پایبندی به این مملکت ندارید... در ضمن به طنز میتونید در کنار مبارزات شجاعانتون روی زمین آب دهان بندازید و رو دیوار توالت شعار بنویسید بالاخره از عده این اقدامات دلاورانه هم برمیاید.. (395690)
۱۴۰۱/۰۶/۳۰ ۱۰:۰۵
بله درسته بهانس
ولی اونی که فکر میکنن آزادی بیشتره در واقع محدودیت بیشتر برای روحشونه (394409)
Selin
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۶/۳۰ ۱۲:۴۸
........ کسی نگفته تو حجابتو برداری هرکسی دوست داره جوری ک میخاد برگرده عیسی ب دینش موسی ب دینش (394455)
Selin
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۶/۳۰ ۱۲:۵۵
تو میتونی حجابتو رعایت کنی ....... (394458)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۶/۳۰ ۲۳:۲۱
انشالله خداوند شما را به راه راست هدایت کند (394531)
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۱۸:۰۰
وشما هم (395842)
ژینا
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۶/۲۹ ۱۵:۰۰
درود بر بانوان بزرگ ایران زمین، روشن ایشان نیک سیرت
بانوان عزیزی که افکار نیک پندار نیک و اعمال نیک دارند
فرهنگ ایران زمین مهر و آزادی و روشنایی هست

تاریکی و اهریمن صفت بودن و کشتن دختران، اعمال ننگی ددان و شیاطین است.
تو سری و دفن کردن بانوان زیر چادر سیاه و زنده بگور به شیوه مدرن فرهنگ ایران زمین نیست و نخواهد بود
زنده به گور کردن دختران زیر چادر سیاه در فرهنگ شیاطین و اهریمنان است
اهریمنان هوسران که همیشه متحرک و در حال تحریک شدن هستند
مفتخورهایی که فکرشون پلید و اعمالشان ننگ آور است (394170)
۱۴۰۱/۰۶/۲۹ ۲۰:۵۱
جمع خودتو (394251)
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۲۲:۱۱
اهریمن خودتی بفهم چی میگی (395907)
۱۴۰۱/۰۶/۲۹ ۲۱:۵۱
برو کشکتو بساب (394272)
رها
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۶/۲۹ ۲۳:۴۹
تورو خدا تو نمی‌خواد به حال ما دل بسوزونی (394316)
۱۴۰۱/۰۶/۳۰ ۰۴:۴۹
قران رو باز کن واقعا اگه قران خون باشی این حرفو نمیزنی حجاب اهریمنه؟! عجب! بیحجاب شیوه پیغمبرانه؟! (394370)
۱۴۰۱/۰۶/۳۰ ۰۵:۱۱
اهریمن هم خودتی (394377)
۱۴۰۱/۰۶/۳۰ ۲۲:۱۸
طرفدار به ظاهر زردشت.
بهتره بدونی زردشت هم حجاب داره و اجباری هم هست.
بیا پایین سرمون درد گرفت (394525)
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۲۳:۳۸
زرتشت درسته (395934)
۱۴۰۱/۰۶/۳۰ ۲۳:۲۶
کمترخیالبافی کن (394533)
۱۴۰۱/۰۶/۳۱ ۰۷:۵۶
این پندار نیک گفتارنیک و کی به شما یاد داد (394556)
۱۴۰۱/۰۶/۳۱ ۱۵:۵۵
چرتو پرت نگو یعنی مثل حیوانات لخت شدن شده تمدن و بروز بودن!!! درضمن کی مجبور به چادر بود همین بازیگر برای یه بازی چرت حقوق انچنانی میگیرن برای اونور ابیها دم تکون میدن (394614)
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۱۳:۴۳
من به چادرم مباهات میکنم جز افتخاراتمه.پس ببند دهنو (395693)
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۱۳:۵۳
نه که آلان همه چادری هستن وچادر اجباره...کدوم چادر کدوم حجاب.
عفتی برای زنان ودختران ما نمونده..شدیم عروسک خیمه شب بازی دشمنان ..امثال شما وحرفهاتون ازهر اهریمنی خطرناک تره (395699)
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۱۹:۲۳
احسنت به شما واقعا چه بر سر دختران و زنان اومده چادر و حجاب رو بوسیدن و گذاشتن کنار (395854)
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۱۹:۵۹
شیوه مدرن فرهنگ ایران زمین چیه اونوقت؟ ....... (395870)
۱۴۰۱/۰۶/۲۹ ۱۵:۴۱
مگه تو حجاب داشتی که حجاب برداشتی فرصت طلب وطن فروش (394178)
۱۴۰۱/۰۶/۳۰ ۱۸:۱۷
درود (394500)
اسماعیل
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۶/۲۹ ۱۶:۰۲
خیلی هم به متزادبهشت (394185)
۱۴۰۱/۰۶/۲۹ ۱۶:۲۲
نه که خیلی حجاب دارن (394188)
۱۴۰۱/۰۶/۲۹ ۲۲:۴۱
واقعاجلوی تلویزیون حجاب دارن .بیرون افتضاحن..واقعاکه ..شماهازودتربی حجاب بودین..چقدرزشتن. (394292)
۱۴۰۱/۰۶/۲۹ ۱۸:۱۷
از قدیم گفتن اونی که میکشه تقصیر نداره
اونی که می میره گناه کاره (394228)
بشیر
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۶/۲۹ ۲۲:۰۰
شرافت گوهری است کمیاب (394280)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۶/۲۹ ۲۲:۳۸
سر پیری و معرکه گیری! خانم ریاحی حجاب به شما با این سن و سالتان واجب نیست، برای جذب دنبال کننده و بیشتر دیده شدن مرگ افراد را بهانه نکنید و به شعور مردم توهین نکنید (394290)
۱۴۰۱/۰۶/۳۰ ۰۱:۴۶
احسنت (394348)
۱۴۰۱/۰۶/۳۰ ۰۴:۵۰
احسنت (394371)
۱۴۰۱/۰۶/۳۰ ۲۳:۳۰
چکار داری بزار هر کاردلش میخاد بکنه ، چرا انقدر ما فضولیم (394536)
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۰۹:۱۶
احسنت برشما مطمعن باشید هر زنی که حجابش را برداشت جاش تو جهنم است چون خیلی از جوانها گمراه میشن و جنبه حق الناس دارد قبول نمی کنی نکن ولی واقعا تو اون دنیا خیلی گرفتاری (395576)
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۱۵:۲۸
چرا این مضهبیا فقط نظر خودشون براشون مهم من خودم ۴ سال بسیج میرفتم وفعال بودم ولی هیچی دینی بهتر انسانیت وسرت تو زندگی خودت باش نیست (395740)
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۲۲:۵۰
.......... تمام انسانها سیاسی هستند چه بخوان چه نخوان مگر برن غار نشینی کنند (395919)
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۱۱:۰۷
احسنت (395626)
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۲۳:۴۰
پس چکارش دارید؟دوست داره بی حجاب بگرده تو نگاه نکن محمد (395935)
۱۴۰۱/۰۶/۳۰ ۰۵:۱۱
عقده ای. موهاتو فقط ببینیم ک چی؟! هوشیارتر اگه بودی اعتراضت اسکولانه و بچه گانه نبود همون بهتر این ماجرا نشون داد ظرفیت و احترام ندارین (394376)
۱۴۰۱/۰۶/۳۰ ۰۵:۱۷
دمش گرم غیرتشون از ........ خیلی بهتر ننگ بر پدر مادر ........ (394378)
ا..ا
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۶/۳۰ ۰۶:۳۱
خداروحش را قرین رحمت گرداند وکمی به انسان های فرصت طلب شعور دهد.برداستن حجاب به اسم مهسا بهانه ای بیش نیست وچه کسی گفته است خانم ریاحی در این سن حجاب بهش واجب نیست؟ (394384)
۱۴۰۱/۰۶/۳۰ ۰۸:۳۳
مهسا بهانه است. (394393)
نازنین
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۶/۳۰ ۰۹:۰۴
اینا باعث گمراهی خیلی از جوان‌ها هستن (394401)
۱۴۰۱/۰۶/۳۰ ۱۰:۱۸
اکثر خانواده های اصیل ایرانی با بازیگر شدن فرزندانشون وحظور در عرصه بازیگری به دلیل جو افتضاحش مخالفن ،لطفا از بازیگران بزرگنمایی نکنید (394412)
سیدمجتبی میرامامی جانباز هستم
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۶/۳۰ ۱۲:۲۴
بهتر نیست بجای شروور اصل کارو درست کنیم.
همکله من یه عده هستن هرکس یه ایده داره بهتره به نظر هم احترام بزاریم تااین وضعیت پیش نیاد خداوند به پیامبر فرمود ای(محمد) به خدایان دیگران توهین نکن آنها به خدای تو توهین نکنن خداوند نمیدانست خدای آنان دروغین است؟
به همدیگر احترام بگذاریم پیامبر دارای خلق عظیم بود ما نهروانی خوارج... نشویم راه ائمه اطهار و ادامه بدیم (394452)
۱۴۰۱/۰۶/۳۰ ۱۴:۳۱
بازیگران اغلبشون بدحجاب بودن چیز تازه ای نیست.......... (394472)
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۰۹:۲۱
واقعا راست میگی مگر اغلب بازیگران زنهاشون شوهر دارن یا مرداشون زن ثابت دارن برخی هاشون چند زنی و زن هاشون تاکنون چندین بار شوهر کردن تو این اوضاع واحوال مهسا امینی بهانه است تو را خدا بذارید روح مهسا آرام باشد خودتان می خواهید بی حجاب باشید مهسا را بهانه نکنید (395579)
۱۴۰۱/۰۶/۳۰ ۱۵:۳۰
سلام؛با کشف حجاب خانوم بازیگرچی درست میشه؛شما با خدا چرا درافتادی؛خدا گفته حجاب داشته باش (394486)
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۱۴:۰۵
احسنت (395708)
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۲۰:۱۱
کتایون ریاحی به خیال ک هنوز داره فیلم یوسف پیامبر بازی میکنه ..... (395875)
۱۴۰۱/۰۶/۳۰ ۱۶:۰۸
تومثلا خودت را چی فرض کردی؟ فکر میکنی مثلا به قول خودتان سلبریتی هستی آدم شدی.خاک توسرت با این تفکرات احمقانه تان.فکر می کنند واسه خودشان در این مملکت آدم شده اند.با پول وملت این ایران سلبریتی شده انداحساس غرور و ...می کنند.بابا شماها واسه خودتان آدم هستید واسه.... (394490)
صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۶/۳۰ ۱۷:۰۱
این خانم و دوستانشون تست سلامت شخصیت بدن

لطفا (394496)
۱۴۰۱/۰۶/۳۰ ۱۸:۱۵
فقرتنهانداشتن پول و مال ومنال نیست،بلکه فقرشامل فرهنگ وشعورودرک وفهم نیز میشود،داشتن فقرفرهنگی باعث وبانی چنین حرکت‌های دورازشئون اخلاق ومغایربافرهنگ صحیح ایرانی ست. (394499)
۱۴۰۱/۰۶/۳۰ ۱۸:۵۴
مشکل نداشتن غیرت هست امام علی (ع) فرمودند بر حذر باشید از بی غیرت .زن و مرد هم ندارد. کسی که از کتک زدن و کشتن دختر کرد غریب حمایت می کند بی غیرت هست حالا هر کی می خواهد باشد. (394508)
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۲۳:۴۳
آفرین.بهش ظلم شد.این نحوه ارشاد نیست این زورگوییه (395936)
۱۴۰۱/۰۶/۳۰ ۲۱:۰۱
این که خیلی وقته رفته کشف حجاب کرده (394515)
۱۴۰۱/۰۶/۳۰ ۲۳:۱۳
قابل‌توجه‌اون‌ژینا ... (394539)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۶/۳۱ ۰۶:۲۱
این یک امر طبیعی هستش وقتی با مردم با خشونت‌ رفتار بشه اونها هم جبهه گیری می‌کنند و مقابله به مثل‌ می‌کنند حتی به قیمت جانشان (394550)
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۲۳:۴۳
دقیقا زور وظلم ماندگار نیست (395937)
۱۴۰۱/۰۶/۳۱ ۰۸:۳۸
درود بر زنان ها پاک مبارک باشه ممنونم از حمایت تان (394566)
۱۴۰۱/۰۶/۳۱ ۰۸:۳۹
درود با بر زنان پاک کشورمان ممنونم از حمایتان (394567)
شهین
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۶/۳۱ ۰۸:۴۱
آیا شهامت بیرون آمدن را دارند . (394568)
۱۴۰۱/۰۶/۳۱ ۱۷:۵۱
آخی
تو رو خدا
چرا حجابت را برداشتی ؟!
مگه شما حجاب داشتی ؟!
برو بابا
هر چی پول تو ایران بود چاپیدین حالا هم یه بهانه پیدا کردید برید.
برید به جهنم.
ما خودمون میدونیم و کشورمون. (394625)
۱۴۰۱/۰۶/۳۱ ۲۳:۲۷
چقدر منتظر بهونه بودند وگرنه این حجابی نداشتند که بخان کشفش کنن (394684)
۱۴۰۱/۰۷/۰۲ ۱۳:۰۰
عجب (395206)
۱۴۰۱/۰۷/۰۲ ۱۳:۰۰
ععععجب (395208)
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۰۵:۲۹
همیشه میگن برای اینکه ببینی هر کشوری از لحاظ شاد بودن و زندگی حالش خوبه یا نه به زنان اون کشور باید نگاه کنی که متاسفانه زنان کشور ما افسرده هستن برید ریشه را و اصل ببینید این بحث های مسخره را بریزید دووور (395524)
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۰۳:۳۹
......... اصلا برو سواحل هاوایی (395516)
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۰۵:۵۲
خداوند روح اموات آقای امین فردین را قرین رحمتش قرار دهد .ایشون از خیلی وقت پیش دست این سلبریتیهای کثیف رو رو کرده بود .بسیاری از این خانمها قبل از کشف حجاب ،کشف لباس کرده بودند برای نقش گرفتن در فیلمها و شوهران رسمی و غیر رسمیشون و کارگردانان و تهیه کنندگان و صدا برداران و .... (395527)
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۱۵:۲۷
افرییییییین ایول (395738)
اسد
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۰۸:۲۳
متاسفانه برا اغلب افراد شهرت و ثروت سکرآور است و بد حجابی و بی حجابی عده ای از شما چیز تازه‌ای نیست
ما ب رفتارها ی عده ای از شما سربازان ضد فرهنگی عادت کردیم اگه می خواست غیر این باشه باید تعجب می کردیم (395559)
سلام برحسین
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۰۹:۵۶
سلام ودرودخدا.خداوندتمام مردگان رووالخصصوص خانم مهساامینی روببخشی بیامرزی.اگراین خانم یاافرادی دیگرنیازبه کمک مالی داشتندآیااین سلبریتی هاحاضربودندازنظرمالی کمک شان کنندیااینطورآدمهادنبال بهانه ای برای خودشان بودندکه خودرادرجامعه معرفی کنندکه ماهم هستیم برای چه جوانهای ماروتحریک می کنید.بخاطرمنافع شخصی خودتان.خداوندآنقدربه شمابده که ازهرلحاظ تامین شویدولی همین شماهاشده بیایددست چهارجوان روبگیریدصددرصدخیربس منی کارمندبازنشسته ای که ماهانه حدودآنه میلیون می کیرم بایدچکارکنم. (395594)
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۱۰:۴۰
سلام مهمترین چیز در کشور ما معاش مردم مسکن مردم شغل جوانان و ازدواج و از همه مهمتر ارشاد شدن معتادان که تقریبا ۲۰ درصد جامعه درگیرن که خودش باعث تمام ناهنجاریها میشود نه روسری زنان (395612)
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۱۰:۵۴
جستن و رستن ... از هر زمان باشد گوارایتان باد (395619)
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۱۰:۵۹
بهونه دادان دستتو وگرنه شماها قبلا مگه تیپتون چطوری بود ی نصف روسری روسرتون بود ک اونم ب بهونه این دختر برداشتین وسلام (395622)
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۱۲:۵۲
چون به سن پیری رسیدن،،دیدن موهاش اشکال نداره (395659)
راحیل
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۱۲:۵۷
خدای من.......... (395664)
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۱۳:۰۱
درود بر زنان ایران زمین که که نیکو سرشتند ......... (395668)
یازهرا
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۱۵:۰۴
درود برمردان وزنان باغیرت که هنوز اصل خود رافرموش نکرده اند وبه اسلام وحجاب پایبندند (395723)
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۱۳:۰۸
بهتره هرکسی بر اساس سواد و دستاورد علمی اش حرف بزند، 10001 دین وجود دارد ک هرکس مدعی بهترین بودن را دارد، باید دید .............. (395672)
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۱۳:۱۲
اینکه دمش گرم آفرین رو قبول دارم ولی اینها همه بهونه است نه دلسوز مهسا امینی هستن این بازیگرا نه کس دیگه ای به فکر خودشونن هر دفعه یه حرف میزنن هرجا که به نفعشون باشه (395677)
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۱۳:۱۵
دنیا هرجور زندگی میکنه ارامش داره ما هم همان راه را برویم
یک متر ریش و ارایش انچنانی افراط و تفریط است (395680)
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۱۴:۰۲
تقصیرخودنظام هم هست که اینقدرلی لی به لالای این به اصطلاح هنرمندان که به به نظر من بزرگترین هنرشون وطن فروشی میزاره دولتها بخاطر اینکه رای بیارن میان سراغ اینا ایناهم فکر میکنن عددی هستن (395706)
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۱۵:۱۴
خیلی بیشعور تشریف دارید (395728)
وطن پرستم
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۱۳:۳۸
لعنت خدا بر هرچی از خدا بیخبره که نمیفهمند حجاب قبل از اینکه قانون حکومت باشه قانون خداست. چرا قانون خدارا زیر پا میگذارید.دیگه هیییییچ محبوبیتی بین عموم نخواهید داشت سلبریتی های بیسواد (395691)
ایوب شیرازی شاهیندژ
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۱۳:۴۹
شمارا به خون شهیدان قسم میدم شر این سلبریتیهای بی درد که سرمایه مملکت را تاراج کردند وهمواره علیه نظام موضع می‌گیرند از سر این مردم کم کنید..بخدا ایران نیازی به اینها نداره (395696)
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۱۴:۵۸
السلام علیک یااباعبدا...الحسین/باسلام به ارواح طیبه ی شهدا،بخصوص شهدای امر به معروف و نهی از منکر." از قدیم گفته اند خوبی که از حد بگذرد نادان خیال بد کند! یکسری از بازیگران و ورزشکاران که با پول و سرمایه ی این مملکت سیروپر شده اند و خوشی بیش از حد زده زیر دلشون،قدر و ارز امنیت را نمی دانند و هرازگاهی حرفی می زنند و آبی به آسیاب دشمن می ریزند! اگر دست منحوس دانش و تکفیریهای از خدا بی خبر به اینها می رسید آن وقت‌ قدر امنیت و سرافرازی نظام جمهوری اسلامی را می دانستند. (395722)
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۱۵:۱۹
کی جلو هرزگان رو می گیره خوب میتونسی ازهمون اول بری به درک کنار باقی هرزهای بی حجاب که رفتن توکشورای که ایمان به خدا وقیامت ندارن واونجا زندگی میکردی شما که جون خودتون حجابی ندشتین که زوری باشه یک شالی کف سرتون میذارین که از پشت سر وجلو سرتون بدون پوشش هست مانتو هم تاخشتکتون قالب انداخته از مچ پاتونم که تا زان‌و برابره به این پوشش میگین حجاب دشتین خجالت داره (395729)
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۲۳:۴۶
تازه قراره گاز رایگان به لبنان داده بشه🤫🤫 (395939)
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۱۵:۲۱
اکثر ایرانیان مسلمان هستند وآنها حضرت زینب الگو یشان است شما خانمهایی که کشف حجاب میکنید بعد اعلام می کنید هیچ وقت الگو نبودید ونیستیدوتنها کسانی که ازنظر عقلی مشکل داشته باشد شمارا الگو قرارمی هد الگوی مسلمانان دختر محمد ص واهل بیت انانان است (395731)
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۱۵:۲۱
اکثر ایرانیان مسلمان هستند وآنها حضرت زینب الگو یشان است شما خانمهایی که کشف حجاب میکنید بعد اعلام می کنید هیچ وقت الگو نبودید ونیستیدوتنها کسانی که ازنظر عقلی مشکل داشته باشد شمارا الگو قرارمی هد الگوی مسلمانان دختر محمد ص واهل بیت انانان است (395732)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۱۶:۰۰
احسنت درود برشما (395777)
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۲۰:۴۷
احسنت و مرحبا (395883)
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۱۶:۱۳
ازکجا معلوم دروغ نباشه (395790)
ابوالفضل
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۲۲:۵۸
سلام چقدرجالب تاقبل ازمرگ مهساکدوم یک ازاینایی که کشف حجاب کردن حمایتشون کردن تاقبل مرگش کدومشون اسمش شنیده بودن که الان به بهونه ی مرگش کشف حجاب کردن ................ (395921)
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۲۳:۰۲
میدونی‌دردمملکت‌‌گرانی‌وبیکاریه‌ ... (395922)
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۱۶:۵۷
اکثر کسانی که کشف حجاب کردند در دوره ای اززندگی مجبور به حجاب شده اند. حجاب یک عقیده وروش زندگی هست لطفا به درستی حجاب را بفهمید و کشف کنید تا روز ی روزگاری ازعملکرد خود شرمنده نشوید وبه عقایدتان افتخار کنید.قانون رعایت حجاب برای سلامت قلب است که سفارش خداوند است. اوست که میفرماید حیا نصف ایمان است (395806)
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۱۹:۳۶
"زندگی شخصی هر کسی به خودش مربوطه وهرکسی رو تو قبر خودش میذارن ." (395858)
ز
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۲۰:۱۶
توی کشور ایران چیزی ب نام اجبار و زور نباید باشد و گر نه نتیجه بر عکس میشود (395878)
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۲۰:۵۶
همه کشورها و دولتها به فکر پیشرفت اقتصادی و فقرزدایی و سربلندی روزافزونِ مردم و هموطنانشان هستند. اما به واقع در کشور ثروتمندمان ایران چه خبر است که بعد از 44 سال حدود نیم قرن حکومتِ حکومتداران، مردم به فلاکتِ روزافزون دچار شده اند؟ آیا همه اختلاس ها و دزدی های سَردمدارانِ حکومتی و مشکلاتِ کشور و مردمِ به زیرِ خطِ فقر کشیده شده ایران مرتفع شده، و فقط موضوع حجاب باقیمانده؟، که بخاطرش انسانی بیگناه به قتل می رسد؟ ای کاش فقط همین یک موضوع بود، که موضوعات دیگر در این مُجمَل نمی گنجد. التماس کمی تفکر (395885)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۲۰:۵۷
واقعا یک انسان باید خیلی احمق باشه که بازیگر سینما، اونم بازیگر سینمای ایران رو الگوی خودش، قرار بده (395886)
ن ت
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۲۱:۲۷
ما تو انقلاب ۵۷ بودیم وفکر میکردیم که پادشاهی بره دیگه همه میتونند در مسوولیتهای بالا برسند وخدمت کنند واز پادشاهی رها شدیم متاسفانه ۴۴ ساله قدرت در دست گروه خاصی میچرخه ومعلومه که به این روز میافتیم وهمه چی اجبار میشه چرا اختلاسگرها رو اعدام نمیکنند وقتی کسی این دزدی ها ی بزرگ رو از بیت المال میکنه نتیجه اش فقر وکمبود و.‌فحشا هست پس قانون در مورد اینا باید عوض بشه که ما مردم بدونیم که جرم اینا ضربه به انقلاب ومردم وسلب امنیت هست شروع کنند فاسدین رو مجازات کنند تا ارامش به کشور برگرده (395893)
دیانا
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۲۲:۵۴
هنر مندا وبازیگری هنری جز بازی ندارند ......... (395920)
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۲۳:۵۶
... شیر زنان (395941)