به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب : ۳۵۹۳۹۸

روند بازگشت کی‌روش به ایران؛آیا کودتا در کار بود؟

روند بازگشت کی‌روش به ایران؛آیا کودتا در کار بود؟
گروه ورزشی:کارلوس کی‌روش درباره بازگشت به ایران توضیح داد.کارلوس کی‌روش در گفت و گوی خود با عادل فردوسی‌پور درباره مسائل مختلفی صحبت کرد. سرمربی پرتغالی تیم ملی درباره اینکه چه زمانی احساس کرد می‌تواند دوباره سرمربی تیم ملی شود گفت: تو من را می‌شناسی. همه چیز باید صادقانه و شفاف باشد. این دفعه همه چیز لحظه آخری بود. مذاکره من و فدراسیون ۱۰ روز پیش جلو رفت. افراد بانفود آن زمان احساس کردند این قضیه شدنی است. البته قبل‌تر واسطه‌های تماس گرفتند و گفتند سناریویی در جریان است و انتخابات برگزار می‌شود.
 
هنوز نامزدها مشخص نبودند ولی گفتند رییس فدراسیون و نامزدها طرز فکر متفاوتی دارند. در آن زمان گفتند اگر یکی از نامزدهایی که می‌شناسی رای بیاورد ممکن است تو را انتخاب کند. از من پرسیدند آمادگی‌اش را داری؟ من در آن مقطع بیکار بودم و گفتم آماده‌ام مربی ایران یا هر تیم ملی دیگری شوم. هر دو طرف دو مسئله مهم را مطرح کردند؛ اول اینکه فدراسیون مستقر و رسمی باید باور داشته باشد که می‌خواهد در این مسیر قدم بگذارد. از آن لحظه تا انتخابات دیگر هیچ صحبتی نداشتیم.

کی‌روش افزود: مورد دوم این بود که تیم ملی سرمربی دارد و باید وضعیت او مشخص شود. تا وقتی وضعیت سرمربی مشخص نشود مذاکره‌ای بین فدراسیون و کی‌روش شکل نمی‌گیرد. باید این را شفاف بیان کنم چون گاهی مردم فکر می‌کنند توطئه یا کودتایی در کار بوده، نه محال است تن به چنین چیزی بدهم. پس از جلسه با سرمربی سابق مذاکره ما آغاز شد و در عرض ۶-۷ روز پیش رفت. تمام این‌ها براساس اعتماد من و کادرم به فدراسیون بود. نه چیززی مکتوب شد نه امضا کردیم. فقط صحبت کردیم و به توافق رسیدیم. حالا هم من اینجا هستم. برای من مهم است بگویم اگر ما اینجا هستیم حاصل تلاش بازیکنان و آقای اسکوچیچ است و باید از آن‌ها قدردانی کنیم.
مرجع : خبرآنلاین
برچسب ها: کارلوس کی روش
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها