کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حامدی فر:

ساپینتو گفت یک فرصت به تو می‌دهم

29 شهريور 1401 ساعت 13:04


گروه ورزشی: هافبک تیم استقلال تهران ابراز امیدواری می‌کند فرصت مناسبی برای نشان دادن توانایی‌هایش به دست بیاورد.به گزارش ایلنا، امید حامدی فر هافبک تیم استقلال تهران  درباره وضعیتش در جمع آبی پوشان اظهار داشت: خدارا شکر وضعیت خوبی دارم و آمادگی مناسبی دارم. نظر سرمربی تیم است که به کدام بازیکن بازی بدهد و شما وقتی ترافیک در یک پست داشته باشید، طبیعی است که فرصت کمی برای بازی داشته باشید. نیمکت نشینی به معنی این نیست که یک بازیکن کیفیت لازم را ندارد، همیشه باید به تصمیمات سرمربی احترام گذاشت.

در این باره با ساپینتو صحبت کرده‌ای؟ حامدی فر در پاسخ به این سوال گفت: من با سرمربی صحبت کردم، به من گفتند که صبر کن و شرایط درست می‌شود تا بالاخره نوبت تو هم برسد. من دست از تلاش برنمی‌دارم و فقط شش هفته از مسابقات گذشته است. تمام تلاشم را می‌کنم تا بالاخره نوبت من هم برسد.هافبک تیم استقلال تهران در خصوص اینکه در سال منتهی به جام جهانی نیمکت نشینی او را از احتمال دعوت به لیست کی روش، دور می‌کند همچنین گفت: مسلما به ضرر هر بازیکنی است که با نیمکت نشینی هم از شرایط مناسب دور شود و هم شانس دعوت به تیم ملی را بیشتر از دست بدهد. هیچ چیز قابل پیش بینی نیست من هم مثل همیشه امیدوارم که روزی نوبت مناسب برسد.

وضعیت استقلال را چطور ارزیابی می‌کنی؟ حامدی فر در این باره عنوان کرد: خدارا شکر شرایط تیم خوب است ولی دو بازی سخت برابر گل گهر سیرجان و فولاد خوزستان را پیش رو داریم. اگر در این مسابقات هم برنده شوی خیلی عالی می‌شود. من آمادگی‌ام را حفظ کرده‌اند و سرمربی گفت که یک فرصت به من می‌دهد.

بازیکن استقلال درمورد همکاری با ساپینتو گفت: خیلی سرسخت و حرفه‌ای هستند. کار با این سرمربی واقعا سخت و نمی‌شود دروغ گفت. سخت بودن شرایط به ما کمک می‌کند تا با بهترین تمرینات آماده مسابقات شویم و این به نفع ماست.

بازیکن سابق صنعت نفت درباره حضور در تیم‌های بزرگ پایتخت گفت: شرایط ما واقعا خوب است و تیمی داریم که همه با هم رفیق هستند. بازیکنان باتجربه خیلی کمک حال ما هستند و از حضورشان استفاده می‌کنیم. من جو تیم را خیلی خوب می‌بینم و امیدوارم تیم یکدلی و اتحاد به کسب نتایج امیدوارکننده برای هواداران منجر شود.
حامدی فر در رابطه با وضعیت این روزهای تیم صنعت نفت آبادان همچنین گفت: نفت مانند خانه من است و چون چندین سال آنجا بودم، خودم را یک هوادار همیشگی می‌دانم و اینکه نتایج مناسبی کسب نکند ناراحت کننده است. ناراحتم که امسال چنین نتایجی به دست آورده‌اند و اکنون هم نیمکت تیم وضعیت مشخصی ندارد. امیدوارم وضعیت خوبی باشد و نفت روزهای خوشی را سپری کند.


کد مطلب: 359444

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/359444/ساپینتو-گفت-یک-فرصت-می-دهم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir