به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : ۳۵۹۵۰۲

بازنشستگی نه؛ پیکه می‌خواهد به ترکیب برگردد

گروه ورزشی: جرارد پیکه، مدافع بارسلونا، امیدوار است که بار دیگر به ترکیب اصلی این تیم برگردد.
بازنشستگی نه؛ پیکه می‌خواهد به ترکیب برگردد
پیکه فصل عجیبی را پشت سر می‌گذارد. او به ندرت فرصتی برای بازی کردن پیدا کرده است اما در عین حال به هیچ وجه به فکر خداحافظی نیست. 
این مدافع اسپانیایی امیدوار است که بتواند هر طور شده شرایط را تغییر دهد و به ترکیب اصلی ژاوی در زمین راه پیدا کند و نقش مهمی را هم مانند سال‌های اخیر در رختکن این تیم ایفا کند. 
او به سختی تلاش می‌کند تا حضورش روی نیمکت به امری عادی تبدیل نشود و امید زیادی دارد که سرمربی جوان این تیم که هم بازی سابقش بوده نیز به این تلاش‌ها توجه کند. 
به نظر می‌رسد که پیکه یکی از بازیکنانی است که بهای بازسازی این تیم و ایجاد تغییرات عمده را پرداخت می‌کند و به همین دلیل از ابتدای فصل جدید تا به حال تنها در دو بازی به میدان رفته است. این در حالی است که آنها شش بازی در لالیگا و دو بازی در لیگ قهرمانان برگزار کرده‌اند. 

او در لالیگا تنها در بازی برابر کادیز در ترکیب بارسا حضور داشت و پس از آن نیز یک نیمه در بازی مقابل ویکتوریا پلژن در لیگ قهرمانان به میدان رفت. 
این شرایط در حالی برای پیکه ایجاد شده است که او در اواخر فصل گذشته حتی با مصدومیت برای بارسا بازی کرد تا بتواند به تیمش کمک کند. این بازیکن به هیچ وجه به فکر خداحافظی از دنیای فوتبال نیست و در 35 سالگی امیدوار است که بتواند بار دیگر به روزهای خوبش برگردد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها