کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ناراحتی راموس؛ مستحق رفتن به جام‌جهانی هستم

29 شهريور 1401 ساعت 17:36

گروه ورزشی: سرخیو راموس از اینکه در فهرست تیم ملی اسپانیا برای دو بازی پیش رو مقابل سوئیس و پرتغال نیست، به شدت ناراحت است.


جمعه گذشته لوئیس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا برای دو بازی پایانی دور گروهی لیگ ملت های اروپا برابر سوئیس و پرتغال، 23 بازیکن را دعوت کرد. در این فهرست نام سرخیو راموس دیده نمی شد در حالی که گفته می شد احتمال بازگشت او به تیم ملی اسپانیا بالاست. راموس از ماه مارس 2021 و بازی برابر کوزوو، دیگر نتوانسته برای اسپانیا به میدان برود.

 او فصل قبل به دلیل مصدومیت نتوانست برای پی اس جی بازی های زیادی انجام بدهد ولی در فصل جاری شرایط متفاوت شده است. او در یازده بازی رسمی پی اس جی، در مجموع 895 دقیقه در میدان بوده است. در لیگ یک فرانسه او در پنج بازی 90 دقیقه کامل در میدان حضور داشته و در دو بازی لیگ قهرمانان پی اس جی نیز توانست 180 دقیقه بازی کند.

 راموس کاملا آماده بازگشت به تیم ملی اسپانیا بود و حتی انریکه به او قول داده بود که برای این دو بازی دعوت خواهد شد اما این اتفاق رخ نداد تا کاپیتان سابق لاروخا به شدت عصبانی شود. طبق ادعای رسانه های اسپانیایی، راموس هنوز ناامید نشده و معتقد است به فاصله دو ماه تا شروع جام جهانی، می تواند نظر انریکه را تغییر دهد. راموس که رکورد بیشترین بازی ملی برای اسپانیا را دارد، خود را مستحق حضور در جام جهانی می داند. در واقع این آخرین فرصت راموس است چرا که او در مارس 2023 قدم در 37 سالگی خواهد گذاشت و دشوار بتوان تصور کرد که شانس حضور در جام جهانی 2026 را داشته باشد.


کد مطلب: 359532

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/359532/ناراحتی-راموس-مستحق-رفتن-جام-جهانی-هستم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir