به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ ساعت ۲۲:۵۷
کد مطلب : ۳۵۹۵۸۴

اولین جلسه کی‌روش در حضور کامل بازیکنان

گروه ورزشی: سرمربی پرتغالی تیم ملی پس از اضافه شدن تمامی بازیکنان لژیونر جلسه‌ای را با آنها در وین برگزار کرد.
اولین جلسه کی‌روش در حضور کامل بازیکنان
پس از اردوی سه چهار روزه تیم ملی در تهران که با حضور بازیکنان داخلی و سپس خط خوردن برخی از آنها تمام شد، اعضای تیم راهی اتریش شدند تا با اضافه شدن لژیونرها رفته رفته تیم مهیای دو بازی برابر اروگوئه و سنگال شود که آنها هم به مسابقه برابر ایران نگاهی ویژه دارند.
پس از چند روز حضور در وین سرانجام شب گذشته تمامی بازیکنان تیم ملی به محل اردو رسیدند تا کارلوس کی روش پس از ورود تمامی آنها و کامل شدن تیمش جلسه ای صمیمانه را برای بالا بردن تیمش از نظر روانی برگزار کند.

آنطور که سایت فدراسیون فوتبال درباره این جلسه نوشته در این دیدار سرمربی تیم ملی با اشاره به در پیش بودن مسابقات جام‌جهانی، بر اهمیت این مسابقات و لزوم اتحاد، همدلی و همبستگی تاکید کرد. کی‌روش از شاگردانش خواست با نگاه به آینده، بیش از پیش ذهن و جسم خود را آماده حضور در مسابقات جام جهانی کنند.
تیم ملی فوتبال روز جمعه اول مهر ساعت ۱۷:۳۰ به وقت محلی (ساعت ۱۹ به وقت تهران) به مصاف تیم اروگوئه می‌رود و روز سه‌شنبه ۵ مهر هم تیم ملی از ساعت ۱۶:۳۰ به وقت محلی (ساعت ۱۸ به وقت تهران) با سنگال دیدار می‌کند. اعضای تیم هفتم مهرماه به تهران بازخواهند گشت تا آماده مسابقات لیگ برتر شوند که در هفته هفتم طی روزهای نهم و دهم مهرماه برنامه ریزی شده است.
برچسب ها: تیم ملی ایران
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها