به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۵۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۰۱ ساعت ۰۸:۵۸
کد مطلب : ۳۵۹۸۶۱

روزنامه دولت علی کریمی را متهم کرد

روزنامه دولت علی کریمی را متهم کرد
گروه ورزشی:  روزنامه دولتی ایران در گزارشی به این عنوان که «علی کریمی از چه کسانی خط می‌گیرد؟» نوشت:  شنیدیم که، انتشار توئیتی در صفحه دوم «علی کریمی» بازیکن اسبق فوتبال که این روزها به لیدر آشوب‌های خیابانی در فضای مجازی تبدیل شده است، نشان می‌دهد محتوای توئیت‌های وی از طرف افراد ناشناس برای او ارسال شده و او اقدام به انتشار متن‌های مرتبط با محتواهای دریافتی می‌کند. 
در ادامه این مطلب آمده است: کریمی که سعی داشت در صفحه اصلی خود با حدود 140 هزار دنبال کننده این گاف را اصلاح کند، در صفحه دوم توئیتری خود (با 60 هزار دنبال کننده) متن خام ارسالی از طرف افراد ناشناس را منتشر کرده بود که در آن نوشته بود:‌ «بگو پرستارای اورژانس برای مریضای سرپایی و جراحتای جزئی تریاژ و اطلاعات تماس و اسم و فامیل پر نکنن.» گفته می‌شود کریمی هم‌اکنون در یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس ساکن است و به دنبال مهاجرت به کاناداست. 
برچسب ها: علي كريمي

سجاد
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۷/۰۵ ۰۲:۴۶
خدا اون بالاس می‌دونم ولی هست ..گشت ارشاد اینقدر ظلم کرد به دخترای مردم تا خدا ....... این ظلم رو در حق دخترای مملکت تموم کنه.چوب خدا صدا نداره.دمت گرم خدا ک واقعا کارهات بی نقصه (396789)
اریا
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۷/۰۵ ۰۲:۴۹
آیت الله خمینی ب اون عظمتش گفت من ب پشتیبانی این ملت دولت تعیین میکنم
اونوقت این روزنامه زردکه فروشش زیرفقرءمیخادمردی ازملت رومحکوم کنه؟؟ (396790)
۱۴۰۱/۰۷/۰۵ ۰۸:۱۵
علی کریمی ک همش میگین کیه؟ (396891)
۱۴۰۱/۰۷/۰۵ ۱۱:۵۵
علی کریمی واقعا انسانه .واقعا ادم خوبیه. (397029)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۷/۰۵ ۱۲:۲۵
علی کریمی و معترضان از هیچ کسی خط نمی کیرند.. (397059)
بهمن
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۷/۰۵ ۱۲:۲۶
مگه کسی میتونه نزدیک علی کریمی بشه این دختره که خوهر ما است به رحمت خدا رفته این همه قشقلق راه انداختن وای به روزی که کسی بخواد به علی کریمی تعرضی داشته باشه (397060)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۷/۰۵ ۱۲:۲۸
مردم اختلاسگر ودزد و دروغگو نمی خوان همین.به هیچ کس هم وابسته نیستند.عدالت واقعی می خوان‌فقر و فلاکت برا نردم خوشگذرونی و کاندا و امریکا برا ... (397063)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها