به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۰۱ ساعت ۱۳:۴۶
کد مطلب : ۳۵۹۹۵۷

مرزهای ژاپن به روی گردشگران باز می‌شود

مرزهای ژاپن به روی گردشگران باز می‌شود
گروه فرهنگی: مقام‌های ژاپن اعلام کردند مرزهای این کشور را پس از دو سال محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا بار دیگر به روی گردشگران باز می‌کند.به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام مقام‌های ژاپن، محدودیت‌های سختگیرانه‌ کرونایی برای گردشگران خارجی لغو و مرزهای کشور پس از دو سال و نیم بازگشایی خواهد شد.
 
«فومیو کیشیدا»، نخست وزیر ژاپن روز پنجشنبه اعلام کرد، ژاپن از ۱۱ اکتبر مقررات کنترل مرزها را تغییر خواهد داد و سفرهای بدون ویزا و انفرادی نیز از سر گرفته خواهند شد.ژاپن یکی از سختگیرانه‌ترین مقررات مرزی را با شروع همه‌گیری ویروس کرونا در پیش گرفت. به واسطه این مقررات به مدت دو سال از ورود بازدیدکنندگان به ژاپن جلوگیری شد، تا اینکه در ماه ژوئن پذیرش تدریجی بازدیدکنندگان از سر گرفته شد.

با اجرای مجدد برنامه لغو ویزای در ژاپن که مارس ۲۰۲۰ تعلیق شده بود، دسترسی بازدیدکنندگان به ژاپن آسان‌تر خواهد شد. ژاپن در سال ۲۰۱۹ با کمک این پروژه شاهد حضور بی‌سابقه ۳۱.۹ میلیون گردشگر خارجی بود. سال گذشته تنها ۲۴۵ هزار و ۹۰۰ نفر گردشگر خارجی وارد ژاپن شدند که کمترین آمار به ثبت رسیده از سال ۱۹۶۴ تا کنون است.مقام‌های این کشور از ماه ژوئن تاکنون به گردشگران اجازه داده‌اند که در قالب گروه‌های گردشگری و به سرپرسی راهنماهای تور از ژاپن بازدید کنند.
برچسب ها: گردشگری ژاپن
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها