کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اولین گل ملی مدافع ایرانی با پیراهن آذربایجان

ورزش سه , 1 مهر 1401 ساعت 17:42


گروه فیلم:تیم ملی آذربایجان با گلزنی مدافع ایرانی خود به برتری مقابل اسلوواکی رسید. حجت حق‌وردی که پس از پیوستن به تیم سومقایت، در خردادماه سال گذشته برای نخستین بار به تیم ملی آذربایجان دعوت شد و طی یک سال و نیم اخیر پیراهن تیم ملی این کشور را در رقابت‌های بین‌المللی بر تن کرده بود، توانست نخستین گل خود را در یک بازی مهم به ثمر رساند.

 
تیم ملی آذربایجان از ساعت ۲۲:۱۵ پنج‌شنبه شب در ورزشگاه سیتی آرنا ترناوا یکی از مسابقات هفته پنجم از گروه سوم لیگ C ملت‌های اروپا را مقابل اسلوواکی برگزار کرد که حجت حق‌وردی یکی از مدافعان ثابت تیمش در این مسابقه بود.حق‌وردی که در تابستان امسال از سومقایت آذربایجان به ایران بازگشت و با تراکتور قرارداد بست، پس از دعوت دوباره به تیم ملی آذربایجان، نمایش درخشانی در ترکیب تیمش ارائه داد و توانست سه امتیاز مهم را در تقابل با اسلوواکی برای تیمش به همراه بیاورد.

این مدافع ایرانی‌الاصل که پیش از این ۱۳ بار برای تیم ملی آذربایجان به میدان رفته بود، در چهاردهمین بازی خود با پیراهن این کشور توانست گل سه امتیازی تیمش را مقابل اسلوواکی به ثمر رساند.تیم ملی آذربایجان که در دقیقه ۳+۹۰ دروازه خود را مقابل اسلوواکی باز شده دید و برتری خود را از دست داد و در آستانه تساوی خارج از خانه قرار داشت، در آخرین ثانیه‌های مسابقه با گلزنی مدافع ایرانی خود به برتری رسید.در پنجمین دقیقه وقت‌های تلف شده، توپ ارسالی از جناح چپ زمین توسط الکسی ایسائف را حجت حق‌رودی در مقابل دروازه اسلوواکی با ضربه پشت سر تبدیل به گل کرد تا آذربایجان را به برتری در این دیدار برساند.
 
تیم ملی آذربایجان که پیش از این تنها یک برد کسب کرده بود، با گلزنی حق‌وردی و برتری ۲ بر یک مقابل اسلوواکی ۷ امتیازی شد و با یک امتیاز بیشتر نسبت به این تیم، در رده دوم جدول گروه سوم لیگ C ملت‌های اروپا قرار گرفت.
آذربایجان یکشنبه شب آینده در آخرین مسابقه مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا باید به مصاف تیم صدرنشین قزاقستان برود که حق‌وردی نیز در این دیدار تیمش را همراهی می‌کند.
.....


کد مطلب: 359986

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/359986/اولین-گل-ملی-مدافع-ایرانی-پیراهن-آذربایجان

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir