به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب : ۳۶۰۰۹۰

تکلیف جاماندگان سهام عدالت مشخص شد؟

تکلیف جاماندگان سهام عدالت مشخص شد؟
گروه اقتصادی: وزیر اقتصاد زمان دقیق تعیین و تکلیف جاماندگان سهام عدالت را اعلام نکرد.به گفته وزیر خاندوزی مشخص شدن تکلیف جاماندگان سهام عدالت به پایان سال جاری نمی‌رسد.به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه مراسم آغاز سال تحصیلی احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد در خصوص سهام عدالت نکاتی را مطرح کرد.
وزیر اقتصاد گفت: با توجه به این‌که تعیین و تکلیف بازماندگان سهام عدالت جزو احکام قانون بودجه سال ۱۴۰۱ هم هست وزارت اقتصاد در خرداد پیش‌نویس مصوبه‌ای را آماده کرد که به چه نحوی برای بازماندگان سهام اختصاص داده شود.

احسان خاندوزی افزود: با توجه به این که مجلس تکالیف دیگری را بر روی دوش دولت گذاشته بود برای این که سهام شرکت‌های دولتی به صندوق‌های بازنشستگی تامین اجتماعی و‌… اختصاص پیدا کند سهام در اختیاری که باقی می‌ماند برای بازماندگان سهام عدالت به میزانی بود که ما می‌توانستیم در گام اول فقط بازماندگان تحت پوشش نهاد‌های حمایتی کشور را از این طریق جبران کنیم که این مصوبه در کمیسیون اقتصادی دولت مصوب شد در صحن دولت هم یک‌بار مطرح شد.

خاندوزی اظهار کرد: معاونت حقوقی ریاست جمهوری ایراداتی به‌مصوبه‌ای مبنی بر اینکه سهام برخی از شرکت‌ها قابل تامین است یا نه؟ گرفت، که قرار شد در یک رفت‌وبرگشت بین معاون حقوقی دولت و مجلس شورای اسلامی این مورد رفع اختلاف شود. به محض این که این رفع اختلاف بین دو معاونت حقوقی مجلس صورت گیرد، حتما مصوبه نهایی مجدد می‌آید.وی گفت: انتظار می‌رود تعیین و تکلیف جاماندگان سهام عدالت خیلی زودتر از پایان امسال مشخص شود.
برچسب ها: سهام عدالت
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها