به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ ساعت ۱۷:۳۴
کد مطلب : ۳۶۰۱۳۷

صدرعاملی: امین تارخ خیلی زود از دنیا رفت

صدرعاملی: امین تارخ خیلی زود از دنیا رفت
گروه فرهنگی: رسول صدرعاملی که در فیلم «پاییزان » با امین تارخ همکاری داشت، گفت: امین تارخ خیلی زود از دنیا رفت. اول دوران شکوفایی بازیگری اش بود، متاسفم که دیگر در میان ما نیست.این کارگردان با یادآوری خاطره همکاری‌اش در فیلم «پاییزان»  گفت: امین تارخ خیلی حساس و زودرنج بود. او بعد از انقلاب اولین فیلم سینمایی‌اش را با نام «پاییزان» با من کار کرد، البته بعد از انقلاب سریال «سربداران» را هم بازی کرد اما اولین فیلم سینمایی‌اش «پاییزان» بود. 
 
او ادامه داد: امین تارخ در فیلم «پاییزان» به شدت درخشید و یکی از عوامل اصلی موفقیت فیلم، بازیگری امین تارخ در کنار داریوش ارجمند بود. آنها توانستند، فیلمی را که ۱۰۵ دقیقه بود و ۹۰ دقیقه آن در ماشین می‌گذشت را شرایط درام‌اش را به گونه‌ای پیش ببرند که تماشاگر تا آخر فیلم درگیر شود و یکی از موفق‌ترین فیلم‌های گیشه در آن سال بشود.صدرعاملی گفت: امین تارخ انسانی راستگو و بدون شیله، پیله بود و اگر ناراحتی برایش پیش می‌آمد، نمی‌توانست آن را پنهان کند. امین تارخ صادق بود و تمام آنچه که در دلش بود در صورتش هویدا بود و چیز پنهانی نداشت.

این کارگردان در بخش پایانی سخنانش گفت: یادمان نرود او اولین کسی بود که کلاس بازیگری را برای علاقمندان به بازیگری به صورت حرفه‌ای راه اندازی کرد و مسئولیت پذیر بود. او وقت می‌گذاشت، تلاش می‌کرد تا آدم‌های، با سواد را به سینمای ایران تحویل دهد. او مسئولانه در قبال تربیت بازیگران حرفه‌ای کار کرد، متاسفم که دیگر پیش ما نیست.
 
برچسب ها: امین تارخ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها