به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۱۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ ساعت ۲۰:۲۶
کد مطلب : ۳۶۰۱۶۰

شاهکار جدید مرسدس بنز؛ تلفیق زیبایی و قدرت

گروه فناوری: مرسدس بنز C۶۳ S E-Performance در دو مدل سدان و استیشن رونمایی شد.مرسدس بنزی که می تواند لقب قدرتمندترین و سریع‌ترین خودروی کامپکت دنیا را یدک بکشد.
شاهکار جدید مرسدس بنز؛ تلفیق زیبایی و قدرت
مرسدس بنز C۶۳ S E-Performance در دو مدل سدان و استیشن رونمایی شد.مرسدس بنزی که می تواند لقب قدرتمندترین و سریع‌ترین خودروی کامپکت دنیا را یدک بکشد.
شاهکار جدید مرسدس بنز؛ تلفیق زیبایی و قدرت
 از نظر ظاهری با یک خودروی کاملا پرفورمنس و اسپرت طرف هستیم.جزئیات مشکی رنگ به قسمت پایینی سپر جلو اضافه شده و با جلوپنجره مشکی رنگ AMG هماهنگ شده است. بنز سعی کرده جلوپنجره خودرو کشیده و باریک باشد که با شکل چراغ هم هماهنگ شود.
در نمای بغل C۶۳ رینگهای بزرگ شاخهای شکل به اسپرتتر شدن خودرو کمک بسیار کرده اند.پایین دریچهی هوای کوچکِ روی گلگیر،نوشتهی Turbo E-Performance به چشم می‌خورد.
شاهکار جدید مرسدس بنز؛ تلفیق زیبایی و قدرت
قسمت عقب خودرو با اضافه شدن دو اگزوز دوبل و دیفیوزر مشکی رنگ بسیار زیباتر شده است.نوشته قرمز رنگ C۶۳ S در کنار لوگوی مشکی رنگ AMG نشان‌دهنده تمایز این خودرو با نسخه استاندارد است.
فضای داخلی C۶۳ با تریم فیبرکربن و صندلی‌های پرفورمنس ای ام جی و همچنین فرمان اسپرت با ترکیب چرم و آلکانترا آراسته شده است.
برویم سراغ اصل مطلب؛قلب تپنده این خودرو با وجود کوچک بودن،اما بسیار قدرتمند است.پیشرانه ۲ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ در کنار یک موتور الکتریکی،نیروگاه این خودرو را تشکیل می‌دهند.این موتور کوچک توانایی تولید ۶۸۰ اسب‌بخار قدرت (۴۷۶ اسب‌بخار پیشرانه بنزینی+۲۰۴ اسب‌بخار پیشرانه الکتریکی) را داراست! گشتاور این خودروی پلاگین هیبرید ۱۰۲۰ نیوتون متر اعلام شده است!
شتاب صفر تا صد هر دو مدل ۳.۴ ثانیه و حداکثر سرعت مدل سدان ۲۸۰ کیلومتر و مدل استیشن ۲۷۰ کیلومتر بر ساعت است.گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک است.
پیشرانه الکتریکی محور عقب را به حرکت در می آورد؛اما پیشرانه بنزینی هر چهارچرخ را به حرکت در می‌آورد که مربوط به همان سیستم ۴Matic است.امکانات جدیدی مثل فرمانپذیری محور عقب و همچنین کمک فنر تطبیقی هم به خودرو اضافه شده است.
وزن این خودرو ۲۰۳۶ کیلوگرم است و قیمت آن احتمالا در بازهی ۸۰ تا ۱۱۰ هزار دلار باشد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها