کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جذاب‌ترین مرد جهان معرفی شد/عکس

3 مهر 1401 ساعت 9:13


گروه فرهنگی: یک جراح سلبریتی های هالیوود با استفاده از استانداردهای علمی ثابت کرد رابرت پتینسون جذاب‌ترین مرد جهان است.دکتر جولیان دی سیلوا از هارلی استریت با کمک علم و فرمول های باستانی مربوط به اعداد کامل چهره مردان و زنان مشهور و سلبریتی های هالیوود را بررسی کرد تا ثابت کند چه کسی از نظر کلاسیک زیباترین چهره را دارد.

این جراح مشهور می خواست با استفاده از روش‌های علمی به این نتیجه برسد که رابرت پتینسون خوش‌تیپ‌ترین مرد جهان است و از نظر ظاهری، چهره ای نزدیک به “عالی” دارد.این جراح پلاستیک که در خیابان هارلی در لندن کار می کند از فناوری نقشه برداری برای یافتن چهره ای استفاده می کند که مطابق با استانداردهای زیبایی یونان باستان است.

او در این تحقیق به دنبال یافتن چهره ای بود که مکمل «نسبت طلایی» باشد که توسط یونانیان باستان ابداع شده بود و از فرمول های ریاضی برای یافتن «نسبت الهی» در اعداد استفاده می شد.دکتر دی سیلوا با اعمال قوانین مشابه برای ظاهر صورت، امیدوار بود که چهره ای با تناسب عالی را در مورد چشم ها، بینی و چانه کشف کند.
عکس‌های سلبریتی های بزرگ هالیوود مورد آزمایش قرار گرفتند و تناسبات صورت آن‌ها مورد بررسی قرار گرفت. پس از انجام بررسی ها، این پزشک متوجه شد که رابرت پتینسون، بازیگر ۳۶ ساله گرگ و میش، از همه بهتر عمل کرده و ۹۲.۱۵ درصد با تست کمال خود مطابقت دارد. او از کامل ترین چهره و جزئیات صورت برخوردار است.چهره رابرت با ایده‌ی «مرد کامل» که توسط یونانی‌ها ساخته شده بود ۹۲.۱۵ درصد مطابقت داشت و چشم‌ها، بینی و چانه‌اش بهترین ویژگی‌های او بودند.

سلبریتی‌های بعدی در فهرست زیباترین‌ها
رابرت پتینسون در راستای تحقیقات اول شد. پس از آن هنرپیشه بریتانیایی هنری کاویل، و با ستاره آمریکایی بردلی کوپر در جایگاه سوم قرار گرفتند.برد پیت و جورج کلونی بازیگران کلاسیک هالیوود در رده های چهارم و پنجم قرار گرفتند. هیو جکمن، دیوید بکهام، ادریس البا، کانیه وست و رایان گاسلینگ ۱۰ نفر برتر را تکمیل کردند.دکتر دی سیلوا چهره‌های زنان مشهور را نیز تجزیه و بررسی کرد. او به این نتیجه رسید که بلا حدید، سوپر مدل، زیباترین زن جهان است. زیرا او در این آزمایش ۹۴.۳۵ درصد امتیاز را کسب کرد و حتی از RPatz چهره‌ای جذاب‌تر داشت.بیانسه، امبر هرد، آریانا گرانده و تیلور سوئیفت نیز وارد پنج زن برتر مورد مطالعه برای این پروژه شدند.

رابرت در گذشته در مورد ظاهر خود صحبت کرده است. او بازتاب زندگی ناموفق خود به عنوان یک مدل در سال ۲۰۰۸ می داند. این بازیگر کنونی در سن ۱۲ سالگی در مقابل دوربین ها ظاهر می شد اما در ۱۶ سالگی حرفه ژست گرفتن او به پایان رسید.او توضیح داد: «وقتی برای اولین بار شروع کردم، قد بلندی داشتم و شبیه یک دختر به نظر می رسیدم. بنابراین، مشاغل زیادی پیدا کردم، زیرا در آن دوره بود که ظاهر آندروژنی باحال و جذاب بود. سپس، بیش از حد شبیه یک مرد شدم. بنابراین، دیگر هیچ شغلی پیدا نکردم. من ناموفق ترین حرفه مدلینگ را داشتم.»


کد مطلب: 360170

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/360170/جذاب-ترین-مرد-جهان-معرفی-عکس

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir