به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۵:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ساعت ۱۴:۳۸
کد مطلب : ۳۶۰۲۹۱

خوشحالی دوناروما از بازگشت: ممنونم میلان!

گروه ورزشی: جانلوییجی دوناروما، دروازه‌بان تیم ملی ایتالیا، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از حمایت هواداران این تیم در میلان تشکر کرد.
خوشحالی دوناروما از بازگشت: ممنونم میلان!
ایتالیا جمعه شب در ورزشگاه سن سیرو میلان میزبان تیم ملی انگلیس بود و موفق شد با یک گل برابر این تیم به پیروزی برسد تا سقوط سه شیرها به دسته پایین‌تر لیگ ملت‌های اروپا را قطعی کند. 
دوناروما بار دیگر پس از تمامی جنجال‌ها و حواشی ایجاد شده پس از جدایی‌اش از باشگاه میلان به سن سیرو برگشت تا در دروازه تیم ملی کشورش به میدان برود. 
این بازیکن شش سال با پیراهن میلان به میدان رفت و اولین بازی‌اش برای این تیم در سن 16 سالگی انجام شد. او 251 بازی با پیراهن این تیم انجام داد، 88 کلین شیت ثبت کرد و در مجموع 256 گل دریافت کرد. 

او در نهایت پس از پایان مهلت قراردادش با این باشگاه تصمیم گرفت که قرارداد جدیدی را امضا نکند و به عنوان بازیکن آزاد راهی پاری سن ژرمن شد، موضوعی که به هیچ وجه به مذاق هواداران روسونری خوش نیامد و آنها بارها و بارها این موضوع را در طول یک سال گذشته نشان دادند. 
ایتالیا سال گذشته نیز یک بازی در ورزشگاه سن سیرو برگزار کرد که با واکنش تند هواداران علیه دوناروما همراه شد و آنها بارها و بارها او را هو کردند و برایش سوت زدند تا نشان دهند که همچنان خشمگین هستند. 
اما به نظر می‌رسد که این ناراحتی تا حد زیادی رفع شده است و این بار استقبال گرمی از این بازیکن صورت گرفت، دوناروما پس از بازی انگلیس در اینستاگرامش نوشت:« یک پیروزی مهم در ورزشگاه که اشتیاق در زمین و روی سکوها دیده می‌شد. ممنونم میلان، ممنونم سن سیرو.»
برچسب ها: دوناروما
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها