به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ساعت ۱۴:۴۰
کد مطلب : ۳۶۰۲۹۲

وعده هری کین به انگلیسی‌ها: منتظر جام جهانی باشید!

گروه ورزشی: هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس، از مردم این کشور خواست که از شکست برابر ایتالیا نترسند و منتظر جام جهانی باشند.
وعده هری کین به انگلیسی‌ها: منتظر جام جهانی باشید!
تیم ملی انگلیس هفته گذشته در مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا برابر ایتالیا شکست خورد تا به دسته دوم این رقابت‌ها برای فصل آینده سقوط کرده باشد. 
نتایج ضعیف این تیم در چند ماه اخیر باعث شده است که انتقادهای بسیاری از بازیکنان و کادر فنی این تیم مطرح شود. هوادارانی که برای بازی این تیم به سن سیرو رفته بودند حتی در اواخر بازی گرت ساوت‌گیت را هو کردند تا مشخص شود که فشار زیادی روی مربی انگلیسی وجود دارد. 
بسیاری از هواداران تیم ملی انگلیس در روزهای گذشته دست به اعتراض گسترده به عملکرد این تیم در شبکه‌های اجتماعی  زدند و حتی از مدیران اتحادیه فوتبال انگلیس خواستند که توماس توخل را جانشین ساوت‌گیت روی نیمکت این تیم کند. 
با این حال به نظر می‌رسد که علیرغم باخت برابر ایتالیا، هری کین همچنان به موفقیت این تیم در جام جهانی 2022 قطر امیدوار است، جایی که سه شیرها باید به مصاف ایران، آمریکا و ولز بروند. 

این بازیکن در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت:«من ناامیدی و ناراحتی هواداران را درک می‌کنم. من هوادار انگلیس بودم و هستم، چه بازی کنم و چه نکنم. من این موضوع را درک می‌کنم. اما در نهایت ما بر اساس اتفاقی که در ماه نوامبر رخ خواهد داد قضاوت می‌شویم.»
او با اشاره به تلاش بازیکنان این تیم برای موفقیت در قطر گفت:« اگر بتوانیم تورنمنت موفقی داشته باشیم، من مطمئنم که مردم دیگر نگرانی‌ای از بابت اتفاقی که در تابستان رخ داد نخواهند داشت و مهم‌ترین نکته همین تلاش ما برای موفقیت در قطر است.»
کین از هواداران خواست که از این تیم حمایت کنند و اضافه کرد:«ما باید پیشرفت کنیم و این را می‌دانیم. این هواداران همیشه کنار ما بودند. من می‌دانم که در بازی برابر آلمان هم از ما حمایت خواهند کرد. نیازی به نگرانی نیست. همه برای جام جهانی هیجان‌زده هستند. امیدواریم که بتوانیم جواب آنها را با نتایج خوب بدهیم.»
برچسب ها: تیم ملی انگلیس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها