به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : ۳۶۰۲۹۷
بعد از باخت شوکه کننده به مجارستان؛

ترس و نگرانی آلمانی‌‌ها؛ کابوس ۲۰۱۸ تکرار نشود

گروه ورزشی: عملکرد ضعیف آلمان مقابل مجارستان این نگرانی را به وجود آورده که این تیم نتواند در جام جهانی در قامت یک مدعی ظاهر شود.
ترس و نگرانی آلمانی‌‌ها؛ کابوس ۲۰۱۸ تکرار نشود
در فوتبال مطمئنا آمادگی خوب، همه چیز نیست اما بدون آن هم نمی توان به موفقیت رسید. تیم ملی آلمان در جام جهانی 2018 روسیه این موضوع را به طرز دردناکی تجربه کرد. در حالی که تیم های دیگر به دقت طرح ورزشی خود را تنظیم می کردند، آلمان هفته ها را صرف بحث در مورد عکس‌های دو بازیکن ملی‌پوش با رئیس جمهور ترکیه کرد.
یکی دیگر از مسائلی که باعث شد آلمان در جام جهانی 2018 موفق نشود شروع بد در این رقابت‌ها بود؛ جایی که آنها در بازی اول با یک گل مقابل مکزیک شکست خوردند و بعد از این مسابقه کارلوس اوسوریو، سرمربی رقیب‌ گفت: "ما برای این پیروزی یک برنامه ریزی داشتیم که 6 ماه پیش آن را طراحی کردیم."
اینکه ژاپن چه برنامه ای برای اولین بازی جام جهانی 2022 قطر دارد البته هنوز یک راز است. با این حال، هاجیمه موریاسو، سرمربی این تیم، باید بعد از پیروزی 2-0 خود در بازی دوستانه مقابل ایالات متحده در دوسلدورف به این موضوع فکر کند. آلمان در لیگ ملت‌ها مقابل مجارستان شکست خورد و این نمایش مجارها برابر تیم هانسی فلیک می‌تواند الهام‌بخش ژاپن باشد تا آنها نیز بتوانند در بازی اولشان در جام جهانی مقابل مانشافت به یک نتیجه خوب دست پیدا کنند.
اینکه مجارستان با سرمربی ایتالیایی‌اش یعنی مارکو روسی توانست خیلی خوب برابر آلمان دفاع کند، نباید باعث تعجب کسی شود. این دو تیم پیش از این در رقابت های یورو نیز به مصاف یکدیگر رفتند که آن بازی با نتیجه 2-2 به پایان رسید. با این وجود تفاوت زیادی با آن آلمان که هدایتش بر عهده یواخیم لوو بود با آلمانِ کنونی هانسی فلیک مشاهده نمی شد.

اما به جز عملکرد خوب مجارستان باید به این نکته هم اشاره کرد که آلمان نیز ضعیف عمل کرد. در حقیقت تیم هانسی فلیک در فاصله کمتر از دو ماه مانده به جام جهانی یک عملکرد بسیار بد را از خود ارائه و نگرانی ها را افزایش داد. فلیک به قدری از عملکرد تیمش ناامید بود که بعد از بازی گفت: "قطعاً نیمه اول بدترین نیمه از این 14 بازی بود که من هدایت تیم ملی را برعهده داشتم."
تقریباً یک سال است که هانسی فلیک هدایت تیم ملی آلمان را بر عهده داشته است. او کار خود را با هفت پیروزی مقابل تیم های متوسط رو به پایین آغاز کرد. سپس چند تساوی از راه رسید و بعد پیروزی 5-2 برابر ایتالیا که حس خوبی را به وجود آورد اما این شکست اخیر مقابل مجارستان باعث شد که نگرانی‌ها در فاصله دو ماه مانده به جام جهانی برای آلمان که می‌خواهد جزو مدعیان قهرمانی باشد، به اوج خود برسد.
برچسب ها: تیم ملی آلمان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها