کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شما مریض هستید که او را مسخره می‌کنید؛

جنجال در تنیس تور جهانی مادرید با اسم طارمی!

3 مهر 1401 ساعت 14:53

گروه ورزشی: در برنامه تفسیر مسابقات تنیس مادرید یکی از مفسران به شکل عجیبی برای تحلیل خود از نام مهدی طارمی استفاده کرد.


در ماه‌های گذشته مهدی طارمی در رسانه های مختلف مورد حملات مکرر قرار گرفته است. در حقیقت فشار روی ستاره ایرانی در رابطه با شبیه سازی در زمین برای گرفتن پنالتی به بالاترین حد خود رسیده است.
همین شنبه و در مسابقات تور جهانی تنیس مادرید یک بار دیگر نام مهدی طارمی جنجال آفرین شد. مفسر تلویزیونی برنامه ورزشی Eleven در جریان برنامه ‌و هنگامی که قصد داشت از صداقت فدریکو چینگوتو، تنیسور حاضر در رقابت ها، تعریف کند گفت: "اینجا طارمیسم وجود ندارد."
البته این مفسر بلافاصله سعی کرد که اظهار نظر خود را به نوعی اصلاح کند و در ادامه گفت: "چیزی که من گفتم هرگز قیاس با فوتبال و حتی خود طارمی نیست. مسئله ای که می خواهم به آن اشاره کنم این است که صداقتی که در این ورزش وجود دارد نسبت به فوتبال بسیار بیشتر است و این هم مدرک غیر قابل انکاری از آن است."


بلافاصله بعد از این اتفاق مدیر ارتباطات باشگاه پورتو به دفاع از مهدی طارمی پرداخت. فرانسیسکو جی مارکز در این باره گفت: "یک بار دیگر این برنامه، پورتو و بازیکن ما یعنی طارمی را مسخره می‌کند. این آقایان مریض هستند. این مفسران لیسبون با کل کشور اینگونه و بدون احترام صحبت می کنند. پورتو و هواداران آن شایسته احترام هستند. این برنامه نمی‌تواند به این کارها ادامه دهد و اصلا هم این کارها تصادفی نیست."
در ادامه Eleven به شکل رسمی در صفحه اجتماعی خود از اتفاق رخ داده ابراز تأسف کرد. در یادداشت آن ها در این باره آمده است: "ما عمیقاً از اظهار نظر تاسف‌بار که در تور مادرید انجام شد ابراز تاسف می‌کنیم. Eleven هرگز اینگونه رفتارها را در خود نمی‌بیند و اقدامات لازم برای عدم تکرار آن انجام خواهد شد."


کد مطلب: 360302

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/360302/جنجال-تنیس-تور-جهانی-مادرید-اسم-طارمی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir