به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ساعت ۱۶:۴۸
کد مطلب : ۳۶۰۳۱۳

کابوس واقعی برای بارسا؛ دمبله هم مصدوم شد؟

گروه ورزشی: به نظر می‌رسد که عثمان دمبله، وینگر فرانسوی بارسا نیز در وقفه دیدارهای ملی دچار مصدومیت شده است.
کابوس واقعی برای بارسا؛ دمبله هم مصدوم شد؟
بارسلونا دل چندان خوشی از این وقفه دیدارهای ملی نداشته است، چرا که تعداد زیادی از بازیکنان این تیم در اردوی تیم‌های ملی‌شان دچار مصدومیت شده‌اند. 
پیش از این گفته شده بود که ممفیس دیپای و فرانکی دی‌یونگ در تیم ملی هلند مصدوم و مجبور به ترک زمین شده‌اند. ژول کنده هم دیگر بازیکن این تیم بود که نتوانست فرانسه را همراهی کند و به دلیل مصدومیت از زمین بیرون رفت. رونالد آرائوخو نیز در بازی اروگوئه برابر تیم ملی ایران در ثانیه‌های ابتدایی زمین را ترک کرد.
حالا روزنامه اسپانیایی مارکا خبر داده است که دمبله نیز جز بازیکنانی است که ظاهر با مشکل مصدومیت روبه‌رو شده است. دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، تایید کرده است که این بازیکن از ناحیه ماهیچه ران پا احساس درد داشته است. 

سرمربی فرانسه تاکید کرده که در نهایت احتیاط با این بازیکن رفتار خواهد شد اما زنگ‌های هشدار در نوکمپ به صدا درآمده‌اند و کادر فنی این تیم نگران هستند که او چهارمین مصدوم این وقفه دیدارهای ملی برای بارسا باشد. 
دمبله در جریان پیروزی 0-2 فرانسه برابر اتریش در روز پنجشنبه تنها 10 دقیقه در زمین حضور داشت اما روز شنبه در تمرینات گروهی این تیم شرکت نکرد و این احتمال وجود دارد که در بازی یکشنبه شب برابر دانمارک نیز استراحت کند. 
دی‌یونگ و دیپای برای ادامه روند درمان به بارسلونا برگشتند اما با این که باشگاه بارسلونا هنوز خبری در این باره منتشر نکرده، بعضی از رسانه‌های مدعی شده‌اند که ممکن است آرائوخو جام جهانی را از دست داده باشد.
برچسب ها: عثمان دمبله
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها