به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۰۴ ساعت ۱۲:۲۲
کد مطلب : ۳۶۰۴۰۶

بوستر پمپ چیست؟

گروه کسب و کار: انتخاب یک بوستر پمپ کار ساده ای نیست. نکات زیادی وجود دارد که باید قبل از خرید بوستر پمپ در نظر گرفته شود. تصمیم گیری دشوار خواهد بود زیرا عوامل مختلفی برای در نظر گرفتن وجود دارد. در این مقاله به بررسی چند بوستر پمپ می‌پردازیم با ما همراه باشید.
بوستر پمپ چیست؟
انواع بوستر پمپ
یکی از مهمترین مواردی که هنگام انتخاب بوستر پمپ باید در نظر بگیرید، دبی مورد نیاز است. شما باید پمپی را انتخاب کنید که آب مورد نیاز شما را به استخر شما برساند. تشخیص اینکه چقدر آب نیاز دارید سخت خواهد بود زیرا به عوامل زیادی مانند اندازه استخر، دمای استخر و آب و هوا بستگی دارد.اگر مطمئن نیستید که چه میزان جریانی نیاز دارید، همیشه می‌توانید از یک متخصص کمک بگیرید تا آن را بررسی کند. پرکاربردترین بوستر پمپ ها، بوستر پمپ آتشنشانی، آبرسانی و آبیاری است. برای آگاهی از قیمت بوستر پمپ آتشنشانی با شرکت پمپ خوب تماس بگیرید.

بوستر پمپ افزایش فشار
این بوستر پمپ ها دارای بوستر داخلی هستند که فشار آب پمپ شده را افزایش می‌دهد. آنها برای پمپاژ آب در مقیاس کوچک و انتقال آب از شیلنگ باغ به شیر آب استفاده می شوند. این پمپ ها معمولاً در کاربردهای مسکونی یافت می‌شوند.

بوستر پمپ تقویت کننده قدرت
این بوستر پمپ ها دارای بوستر داخلی هستند که قدرت آب را افزایش می‌دهد. آنها برای انتقال آب از شیلنگ باغ به شیر آب استفاده می شوند. این بوستر پمپ‌ها معمولاً در کاربردهای تجاری یافت می‌شوند.

بوستر پمپ تقویت آب
این بوستر پمپ ها دارای بوستر داخلی هستند که حجم آب پمپ شده را افزایش می‌دهد. آنها برای انتقال آب از شیلنگ باغ به شیر آب استفاده می‌شوند. این پمپ ها معمولاً در کاربردهای تجاری یافت می‌شوند.

بوستر پمپ آبرسانی چگونه کار می‌کند؟
یک بوستر پمپ آبرسانی دارای ساختاری از نوع فن در داخل آن است. هنگامی که کار می کند، تیغه فن آب را با سرعت نسبتاً سریعتر و فشار بیشتری نسبت به قبل فشار می‌دهد.
نصب بوستر پمپ آبرسانی بدین شکل است که ابتدا به دنبال محل مناسب برای نصب پمپ تقویت کننده فشار آب باشید. معمولاً بوستر پمپ آبرسانی دقیقاً بعد از شیر اصلی قطع کننده آب نصب می‌شوند. پایه محکمی را انتخاب کنید که پمپ خود را روی آن نصب کنید.
پس از انتخاب مکان، اکنون اندازه‌گیری صحیح را انجام دهید تا تصور روشنی در مورد اینکه چه مقدار از خط اصلی را باید برش دهید، داشته باشید.
•    حال خط اصلی آب را خاموش کرده و آب موجود را از لوله کشی تخلیه کنید.
•    قسمت لوله مورد نیاز برای نصب بوستر پمپ آبرسانی را با کمک ابزار کاتر لوله برش دهید.
•    اکنون بوستر پمپ آبرسانی را در خط اصلی آب نصب کنید.
•    برای بررسی علائم نشتی آب را روشن کنید
•    اکنون بوستر پمپ آبرسانی خود را وصل کنید. آماده تامین آب با افزایش فشار و دبی می‌باشد.

بوستر پمپ پمپیران
افزایش فشار آب خانه شما حتما برایتان گران تمام نخواهد شد، به خصوص زمانی که یک بوستر پمپ پمپیران را در لیست خرید خود پیدا کنید. بوستر پمپ پمپیران یکی از اقتصادی ترین راه های افزایش فشار آب است.
بوستر پمپ پمپیران فشار آب خانه شما را بالاتر از فشار فعلی آب همراه با دبی چشمگیر که افزایش می‌دهد. با بوستر پمپ پمپیران با فشار کم آب خداحافظی کنید.
نکته قابل ذکر در مورد بوستر پمپ پمپیران سهولت نصب آن است. نصب آن به قدری ساده و آسان است که حتی یک فرد غیر متخصص هم می‌تواند به راحتی آن را نصب کند. تنها چیزی که نیاز دارید یک آچار است. به این ترتیب در هزینه لوله کش نیز صرفه جویی می‌شود.
جدا از این، بوستر پمپ پمپیران بی صدا است. معمولاً بوستر پمپ  فشار آب، آلودگی صوتی زیادی ایجاد می‌کنند و در نتیجه باعث ایجاد مزاحمت برای ساکنان خانه می شوند. با بوستر پمپ پمپیران شما حتی صداهای بسیار بلند هنگام وشن بودن پمپ نخواهید شنید.



بوستر پمپ پنتاکس
پنتاکس مفتخر است مجموعه بوستر پمپ جدید «Epic Superdomus» را با فناوری «درایو با سرعت متغیر» برای ارائه «فشار ثابت» در انواع کاربردهای 230 ولت (تک فاز) مسکونی، تجاری و نیمه صنعتی ارائه می‌کند.
فشار ثابت در هر نقطه تحویل از ویژگی‌های اصلی این بوستر پمپ پنتاکس است. این بوستر پمپ پنتاکس از فولاد ضد زنگ ساخته شده است. بوستر پمپ پنتاکس قابلیت رمپ بالا و پایین‌رفتن نرم داخلی برای افزایش دوام سیستم و کاهش پیک مصرف دارد. این بوستر پمپ شرکت پنتاکس EPIC یک ورودی کمکی در دسترس دارد که می تواند برای سوئیچ های شناور، آلارم ها و غیره استفاده شود. همچنین محافظت داخلی در برابر دویدن خشک و اضافه بار (به استثنای حفاظت از منبع ورودی) دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر بروید.
https://pumpekhoob.com/%D8%A8%D9%88%D8%B3%D8%AA%D8%B1-%D9%BE%D9%85%D9%BE-%D9%BE%D9%86%D8%AA%D8%A7%DA%A9%D8%B3/

ویژگی‌های بوستر پمپ پنتاکس اپیک
از ویژگی‌های مهم این بوستر پمپ پنتاکس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.
ایمنی
فیلتر ورودی یکپارچه بوستر پمپ پنتاکس از هرگونه اختلال در شبکه داخلی جلوگیری می‌کند تا از استفاده مطمئن اطمینان حاصل شود. این فیلتر از دستورالعمل‌های EMC پیروی می‌کند.
راحتی
بوستر پمپ پنتاکس ULTRA S تقریباً بی‌صدا به ندرت با حداکثر سرعت خود کار می‌کنند، زیرا مقررات EPIC هوشمند همیشه عملکرد هیدرولیکی مورد نظر را در سرعت‌های پایین‌تر ارائه می‌دهد.
صرفه جویی در مصرف برق
بوستر پمپ پنتاکس تا 40 درصد در مقایسه با سیستم‌های کنترل سرعت معمولی باعث صرفه جویی در مصرف برق هنگام راه اندازی می‌شود.
طول عمر بیشتر
طول عمر بیشتر واحد و سیستم هیدرولیک (زمانی که پمپ با RPM کمتر کار می کند، سایش و پارگی به طور خودکار کاهش می یابد و در نتیجه عمر پمپ افزایش می‌یابد).
تنوع برنامه ها و عملکرد
درایو سرعت متغیر بوستر پمپ پنتاکس EPIC مستقیماً به ترمینال موتور متصل می‌شود. به لطف EPIC، محدوده پمپ محدوده عملکرد هیدرولیکی گسترده ای را از نظر فشار و جریان آب ارائه می‌دهد.
کالیبراسیون ساده
بوستر پمپ پنتاکس EPIC ساده‌ترین درایو با سرعت متغیر برای کالیبره کردن نوار است. لطفاً توجه داشته باشید: هر مدل برای راحتی مشتری شما به بهترین نقطه پمپ (B.E.P) از قبل کالیبره شده است. اما اگر مشتری بخواهد می‌توان آن را تغییر داد.

سخن پایانی
شرکت پایا گسترش خورشید تابان با سایت pumpekhoob.com ارائه دهنده انواع پمپ آب، بوستر پمپ و تجهیزات استخر است. با خرید تجهیزات مورد نظر خود از این شرکت می‌توانید قطعات باکیفیت در کنار خدمات پس از فروش عالی دریافت کنید.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها