به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۰۴ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب : ۳۶۰۴۰۹
چرا خبر قتل میترا استاد اینهمه واکنش نداشت؟

اعتراضات ساخته معاندان نظام است

اعتراضات ساخته معاندان نظام است
گروه سیاسی: پس از فوت غم‌انگیز مهسا امینی بعد از دستگیری توسط گشت ارشاد، حال خبری از ون‌های پلیس امنیت اخلاقی در سطح شهر‌ها نیست، اما پروین صالحی‌مبارکه نماینده مبارکه معتقد است که کار گشت‌های ارشاد باید ادامه داشته باشد.

او  می‌گوید: در هر مسئله‌ای نباید فرصتی به دشمنان خارجی و فتنه‌گران داخلی بدهیم که بخواهند هر موضوع را سوژه کنند و براساس آن، برنامه‌ریزی غلط در کشور داشته باشند. ایران، کشوری با حکومت اسلامی است و شارع مقدس برای اجرای کل مسائل جامعه، براساس قانون، راه در پیش پا گذاشته است.

عضو فراکسیون زنان مجلس می‌گوید: افرادی که در معرض تذکر قرار می‌گیرند باید به قانون احترام بگذارند. اگر همه ما به قوانین حکومت اسلامی پایبند باشیم و عمل کنیم شاهد مسئله خاصی در کشور نخواهیم بود.صالحی‌مبارکه با اشاره به اینکه اتفاق اخیر، ساخته دست معارضان نظام بوده و در حال موج‌سواری روی آن هستند، گفت: ما چند سال پیش، شاهد قتل خانم میترا استاد توسط شهردار سابق تهران بودیم و خبر آن به این اندازه نپیچید. اینکه آن زمان، موج‌سازی امروز صورت نگرفت به ما نشان می‌دهد که باید نسبت به اتفاقات پیرامونی خود، بیدار باشیم.


او می‌گوید: برای هر حرامی که رخ می‌دهد باید در جامعه اسلامی یک راهکاری باشد، حالا این راهکار براساس مبانی قانونی و آنچه شارع مقدس حکم می‌کند، باید صورت بگیرد. در موضوع خانم مهسا امینی باید مطالبی که توسط پزشکی قانونی ارائه می‌شود را بررسی کرد، ولی طبق قانون، گشت ارشاد در جامعه حضور دارد و چون حکومت اسلامی هستیم، راهکار داریم.

گشت ارشاد نباید جمع شود
نماینده مبارکه در واکنش به جمع‌شدن گشت‌های ارشاد در روز‌های اخیر، گفت: شاید نیاز به آموزش بیشتر به افراد حاضر در این بخش باشد تا تمام کار آن‌ها وفق قانون باشد. در این راستا، فردی که مورد تذکر پلیس قرار می‌گیرد باید به قانون اسلامی کشور برگردد و کسی هم که تذکر می‌دهد باید کارش بر مبنای قوانین جاری مملکت باشد. ما معتقد به این نیستیم که به واسطه این اتفاقی که افتاده، گشت‌های ارشاد جمع شوند. ما معتقدیم گشت ارشاد باشد. آن‌ها باید بر وفق آموزش‌هایی که می‌بینند و نظامی که در کشور است به وظیفه‌شان عمل کنند.
مرجع : رویداد24
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها