به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۰۴ ساعت ۱۳:۵۱
کد مطلب : ۳۶۰۴۴۱

لزوم ایمنی خودروهای سرویس مدارس

لزوم ایمنی خودروهای سرویس مدارس
گروه جامعه:فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: هم خودروها در سرویس مدارس باید به لحاظ ایمنی از شرایط قابل قبولی برخوردار باشند و هم خود راننده باید فرد قابل اطمینانی باشد. سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ در گفت‌وگو با مهر در خصوص آخرین وضعیت ثبت نام رانندگان سرویس مدارس گفت: از پیش از مهر ماه ثبت رانندگان آغاز شده و پلیس راهور نصب برچسب مخصوص سرویس مدرسه را بر روی خودروها آغاز کرده است.

رحیمی با اشاره به اهمیت معاینه فنی خودروها برای فعالیت به عنوان سرویس مدرسه گفت: هم خودروها در سرویس مدارس باید به لحاظ ایمنی از شرایط قابل قبولی برخوردار باشند و هم خود راننده باید فرد قابل اطمینانی باشد. به هر حال فرد راننده باید کودکان و نوجوانان را از منزل به مدرسه بیاورد یا به خانه برگرداند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه ما به صورت مداوم در ارتباط با مسئولان آموزش و پرورش هستیم، گفت: از مسئولان خواسته‌ایم که هم به شرایط کیفی خودرو توجه داشته باشند و هم خود فرد ملاحظات لازم را داشته باشد. ثبت نام رانندگان البته توسط مدارس انجام می‌شود اما نظارت مستمر و نصب برچسب از سوی پلیس ادامه خواهد یافت.رحیمی خاطر نشان کرد: نظارت کامل بر سرویس مدارس، آموزش‌هایی که باید داشته باشند و ملاحظاتی که باید رعایت کنند به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.
 
برچسب ها: سرویس مدارس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها